Monday, October 26, 2009

Fila mengandung wey



Special entry untuk Fillanieeeeeeeeeeeeeeeeeee ( sebab aku peminat nom 1 blog nko ) ...terima la entry special bergambar

Tahniah buk fillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kowang duk vote dia preggy kan skalik lekat betol ...masin nya mulut n tangan kowang yg klik poll .................... Tahniah Filllanieeeeeeeeeeee ucapan penuh mesra dari munnnieeeeeeeeeeee ...auwwwww n Pak Radie congratsssssssss

So 3 makyong sekawan ...Jujue , Lenny n Fillaaaaaaaaaaaaaaa
Yer mak terkena buatan org ...yg makan masa 9 bulan nak sembuh
Maknanya Kasih akan dapat adik la ek ..masa mama bagitau yg dia mengandung Kasih ingat mama tipu ..rupanya betol . Kasih konpius la , kasih tak tahu sama ada perlu happy atau tak ....tew la mama dah lama Kasih mintak adik tau ...pasnih tak yah la mama gaduh ngan Kasih lagi ...sebab Kasih nak gaduh n kaco adik plak ...acam mama ready tak nak layan baby kecik ...
Moon , nanti anak aku ada 2 ...nampak tangan aku nih ...2 hokey ...auwwwwwww nerves hokey
Pa , awak suka tak ...saya preggy anak ke 2 nih ...semer gara garak awak la nih Pa. Malu la Ma
Ila , nanti perut aku beso balik cam mengandung kan kasih dolu ....ngilu perut aku wey...nko tgk skrg pun terasa sengal sengal neh
Kasih , pas nih tak yah bawak baby tipu tew sebab nanti Kasih dapat baby yang betol ....Kasih suka baby tak?
hu hu suksesssssssssssssss...ahli keluarga bertambahs
ok kowang ai dah preggy nih ...Pa belikan la kek ke Ma , Ma tahhu ar Pa tak suka makan kek tapi bagi la ai celebrate kakakkakak ley panggil kawan kwan ai ( releven ke ) ley la wat party ala baby shower gitew ....auwwwwwwwwww shower me with your loveeeeeeeeee hu huuuuuu
Ha dah wat keja masing masing ...apa lagi nak pandang2 ...ai dah preggy kay ...and ai sedikit terkezut tapi ai happy n bersyukur sangat ...ok kenkawan nanti kan ai yg comel lagi kiut lagi mulus nih berperut besar ....jgn rasa nak lempang ek tengok gamba kita org yg berposing ala cam bagus ....sebab kita org baik ati sebenarnya ...

Filla aku happy bangat nko ngandung dowwwwwwwww tak tahu cam na nak explain ....bila nko bagitau aku duk sengeh manjang ...sangat happy ...congratssssssssss take care ya buk pilla . Pak Radie dah dah la loya loya tew nanti makin melidi kang nko nih ....Kasih tahniah ya Kasihhhhhhhhh

eh aku lom habih lagi ....tengok la wajah keibuan filla ...auwwwwwwwwwwwww
mmg berbakat memegang baby
Mama , asal atas hidung baby ada putih2 ...jerawat ke ...Nanti kalau Kasih ada adik kasih tolong mama jaga adik kay ...Kasih jaga adik baik baik ...kasih takkan picit idong dia utk kuarkan biji biji ala whitehead tew ...percayala mama
Filla sowi ar aku tgh enjoying my self nih .......akakkakakakk

"moooooooooooooonn..kuakakakak... siottt jek..tp kelaka.. tp gambo first tu agak2 ler.. dah mcm nak becium.. ko sajer jerk kan moon..malu aiii tau.. huahahahahah.... doakan aku tak melalui stage kemabukan yang meloyakan dan rasa nak lempang semuer orang tu yek???? tq entry ni sgt comel!!!!! hahahaha... tq jugak yg wish fillanie.. auwwwwww!!!!" ---Filla---

19 comments:

MrsSluRp said...

wahhhh congrats buk filla!
hah kan betul kalo dah sume org sebut sah2 tuh jd doa kan...hehehe

ps : suke tgk org preggie tp sndiri cam gerunnnn jerk..ekeke

Mrs.Nury said...

congrats filla..happynyer dgr berita ni manataknyer semua org dah bertmbh kecuali buk filla & akhirnyerrrrrr kan.Happy...happy...yeayyy hehehe aku plak yg over.Suker tgk org preggie.

Mimy Hamid said...

corak cerita bergambo ko ni lawak le...heeheh..tapi kena tau ngan filla

Mummy Alysha said...

ahahhahaha...
kreatip btoi laaa ko moon...!!!
aku suker baca...!!!

Lenny said...

yeayyyss... nieh berkat polling moon...

seme org teka filla... tuh terus lekat doa...:D

Lenny said...

eh lupa.. congrats filla..

Cest La Vi said...

hehehehe syok je baca segala dialog n pic di atas,

congrates filla, take care..

kita pun ada rasa mcm nak join corumn ibu ngandung lately, hihihi aura nak anak gegurl lak, tp mcm ciannn kat adam kecik lagi..
kecik ke? hahahaha

Filla ~ Kasih Aleeya said...

moooooooooooooonn..kuakakakak... siottt jek..tp kelaka.. tp gambo first tu agak2 ler.. dah mcm nak becium.. ko sajer jerk kan moon..malu aiii tau.. huahahahahah.... doakan aku tak melalui stage kemabukan yang meloyakan dan rasa nak lempang semuer orang tu yek???? tq entry ni sgt comel!!!!! hahahaha... tq jugak yg wish fillanie.. auwwwwww!!!!

susudalambotol said...

sungguh familiar muka kawan awak ni. hurm.. adakah dia artis? :D

Miss Moon said...

Hid , ari tew ke melaka training skalik kan ngan filla

hidd ...i thought u dah bersalin

JuJue said...

hehehe..yer yer...3 mak buyung memboyot.. tapi filla agak ketinggalan gerabak ketapi lahh.. org soh beli tiket awal taknakk... kan dah terlepas gi bulan 6. aku & lenny..bulan 3! takpe... yang penting semua soka hati!

moon? jom moon... auuwww hahahahaa...

JuJue said...

hehehe..yer yer...3 mak buyung memboyot.. tapi filla agak ketinggalan gerabak ketapi lahh.. org soh beli tiket awal taknakk... kan dah terlepas gi bulan 6. aku & lenny..bulan 3! takpe... yang penting semua soka hati!

moon? jom moon... auuwww hahahahaa...

Miss Moon said...

jujue ...gerabak aku ari tew aku mai ila ...kowang 1 gerabaks .....nanti ar anak aku 2 thn aku start tempah tiket kay

happy2gether said...

Moon, suker lah entry nih...gambo n caption2 nyer cute gitu...sesuaaaiiiiiiii.....kreatiflah Moon...kita semua sbb buk filla dah preggie...xsabo rasanyer tgk adik kasih...adik Raiyan...and adik Aish....take care to all mak buyongs...

E.L.I.Z.A said...

sweet la buk filla ni..mcm muka noraliah lee..btw, congratez ya buk filla!!!

sheila said...

hahahaha...suka aku ngan entry ni...

pandai je ko letak caption kat gegambo tu..kakakka

Azie said...

aku tumpang gembira buat kwn2 3G aku pregnnt...akhirnya filla pregnnt gak...hehehe. Tahniah!!!

Orked said...

oohh... mmg ramai ye your friends yg bakal ada baby 2010. apa lagi, join the club le cik moon! :D

Anak2u Online Store said...

Salam,
klu nk cr bj mengandung dan baju baby, jemput ke http://anak2u.blogspot.com TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...