Tuesday, May 12, 2009

bontut fillanie

Baru la gempaks kan tajuk nya baru la berpusu org nak nengok hahahahh . Filla nih la gambar yang nko nanti nanti kan hi hi mantap seyyyyyyyyyyyyyyyy . Nko suka la kan ..sebab nko tak sabar nak suh aku upload kan gambo nih ekekekek . Sebenarnya aku nak amik gambo suar jeans baru buk pilllaaaaaaaa
sempat lagi aku mengexplore hahahh ketika filla tgh potong donut . Nasib baik dia tak tikam aku kalau tak mati la makkkk .


Thanks ya buk bawak donut ..kalau nko nak casting iklan donut nko hantar la gambo ni tak pun nko jadi model kitchen cabinet ke ...sinki ke jag air ke .....lupa kan yang lain
Sutan yg gigih explain kat Azie cam na nak ke Bagan Lalang . Dari umah kita org dalam 20 -30 minit dah sampai dah .
Ye kawan kawan ini adalah encik poek ...poek masih lapa sehinggakan dia nak makan handbag itew semer hahahhahah

Penutupnya khas utk puan genie aka mak nuqman ..gambar sup nya . Kena menuntut ngan mama lagi la pasnih kerana sup mama akan bisa membuat anda berpeloh sepanjang hari ...sup raja rempah hahahahhah mama nanti ajar la menantu u ni...banyak agi kena blajar ngan mama nih terutamanya cam na nak wat kari ikan yu ..ye ye jeng jeng jeng (tema JAWS) . FYI ikan yu amat bagus utuk pencernaan . Mengikut petua org cina bagi la anak anak anda makan isi ikan yu bagi mengelakkan cacing . Benar ke idak kowang kena google la yer

16 comments:

...$weE+ 666... said...

kellesssssssssss siap ada close up bontut fillanie gitu!!! terkesima mak skejap tgk entry nih!!! tp mmg cun arrrrrr suar jeans levis tu, mak dengki okehhh! ntah tahun bile bleh muat ntah... huhuhu...

fazilzura said...

mk aii .. siap ada gambo montot..
tuan nye montot tu pun leh tahan .. cm ala2 artis gitu.


* levis tu low cut ker .. normal cut?
x cuker ler kalau lower cut

genny da bomb said...

sambil menjamu mata tgk montot buk pilla yang mantopppp itew,kecur air liur mak..bukan tgk montot,tgk sup tu ye!hihi..waaaaaaa...selera nye nmpkkkkkkk!!pekat gitew!moon mak nk resepi nye skalik bley!!aduih laponye mak nengok gambo nih huhu..

hOtMaMa said...

hihihi..ada jerk idea nak kenakan buk pilla ek..hahaha

dap nyer sup tu..kalau dpt hirup panas2 tu mahu berpeluh2 kan!

Filla said...

senggol2an.... auwwww... giler arr moon...ko telah mengeksploitasi wanita ini... kang ada lak yg bijak pandai menggunakan imaginasi luar kawalan.. mampos aku... hahah.. tp tak per... tgk sajer!!! auwwwww.. jeans tu bkn low cut.. kalo low cut..mau tekeluar lemak2 prot aku hahahah.. prot simpan dlm suar okeh!!!
moon sup ko tu... mmg bepeluh2 okeh makan..tak caya tanyer poek... menitik2 peluh jantan poek..masuk blk dlm sup tu aku tgk!!! haha kene kipas angin pon x leh menghalang peluh dari menitik.... mati aku poek tikam aku!! hahahah

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

seksinya buk filla itew ... jelesssssssssssssssssssss

Akma M.Rudy a.k.a MrsSLuRp said...

hahahha kalako tajuk entry moon nih..
tp makk jeles okeh sbb buk filla bole maintain pkai levis lg..huwaaaaa haku x boleh dah..sbb buntot dah mengembangs!

Unknown said...

cantek umah Moon!model montot pon ekkeke

attyfir said...

masuk2 entry nmmpk bontot..hehehhe

Liyana said...

feeeewwwiiitttttttt..........dag dig dug di dalam dada~!! hahahaha...gambar nih bakal mencetuskan kontroversi lah kak moon...sib baik kak filla dah senyum sempoi dengan kotak BIG APPLE tuh..buatnya dia buat muka HULK kat ctu,kan susah~!!=D

Nordiania Nordin said...

moon ...bila yana buat puding tu ...yana anta kat umah moon ekkk siap ngan resepi sekali...

ckucin said...

cun gambar montot itu... cantik aaa tgk jeans tu...

yantz-yeem said...

cedap nyer sup tu moon!!!!terasa cam nka mkn sup le plaks...

Azie Rad said...

HHaaaAhhHHhaaaa...lawak arrrr!!! memang mantap...hahahaha...moon...ko dah balik ke dari bandung? apa ko bwk utk akuuu...kua kua...aku lupa nak ckp..thanks a lot menjemput aku dtg mkn2 umah ko...aku sukaa gilerrr...makanan sedap2...aku pergi bagan lalang ikut jln lain..tak jd ikut jln sutan ajar...ikut dengkil...tp dekat 2 jam baru sampai...sosat punya pasal..sampai2 kena tunggu 2jam lagi nak dpt kan tpt duduk....kitaorg lepak kat pantai sementara diaorg panggil bile ada meja kosong...memang puas hati..berbaloiii memang hari tu aku mcm ular sawa baru lepas mkn lembu seekor...kenyang tahap dewa...mkn kt umah ko lg..pastu melantak kat bagan lalang...besok tu tercirit2 aku...hehee. Kitaorg sampai umah kul 3 pg...hehehhe.

Mimy Hamid said...

yg pntg montot fillanie LEVIS hoeky...moon cantik umah...lawa

Maya Alysha said...

perghhh....... buntut buk filla...!!! kelassss gitu..!!! buntut Levis lagik... hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...