Wednesday, June 03, 2009

x-rell

Yey hari nih berjaya jugers aku tgk xrell . Hampun ar pilla aku bila dah last last nih baru bisa nonton . Aku palk yg senak perut tahan tgk nko dalam tv akakakkakak tapi aku kagum ar kat nko ngan anny sebab berjaya n kuat plak te tak cam team 2 lagi tew . akakakkaka
Filla nak gelak aku tgk nko terjerit2 carik kunciBagus ar nko Filla laju je 20 ada team baju kuning tew siap ketar2 tangan ..
perkasanya nko fillaaaaYey nanti minggu depan aku nak tgk final plakkkkkkk syabas buk pilla

2 comments:

Filla said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH... cemana ko leh tepikir amik gambo tv nie moonnnnn.... aku nakkkkk gambo2 nie..sgt berharga buat ku.. auwww.. gagah perkasa kan... auwwwww.. aku sepak diri sendiri kang haaa!!..

Miss Moon said...

wei pilla nko record tak aksi aksi nko neh tapi muker nko garang dowwwwwwww yg si anny tew plak tersengeh sengehhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...