Sunday, February 06, 2011

Saya minat Zizan RL kerana

sebab dia lawakkkk sangat ...lawak dia so spontan n sangat best n sangat bersahaja ....n sebab utama kenapa saya minat dia adalah sebab .....

sebab dia budak sekolah mak harus la mak suka muahhahahha ....tp dia junior ai akkakakak tp akak pengawas harus la ingat kan semer budak noti noti kan ...ekekkekek

ha lupo plop ...sek men chung hwa wei sin Kuala Terengganu

sama je kan muke dia ....btw ai amik nih dr fb Ziehanie ...hahhahah innocent je muke sensorang

3 comments:

missalongwani said...

die ni mmg lawak giler..kawan kite berkawan ngan die..jumpa skali arituh..waser mcm knal lamer dah..hahahaha..igt mase jumpa ritu..kawan saya yang sorang lagi pakai tudung belang2 coklat putih..mase nak balik tu,die sesaja n ngan slamber gitau kat mmber "awok leainkali jangang paka doh r tudung ni..saya tgk super bini firaun doh..kalu tamboh ngan kude tu atas palle,jadi mcm ye doh"..slamber ye jer..hahah..giler tol

Miss Moon said...

hahahhah mmg klako kan ....hahhahahah

zih@n said...

saya minat zizan juga...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...