Wednesday, April 06, 2011

Update : Norma at HKL day 36

5 Apr 2011

Mama ke HKL tgk Norma . Alhamdulillah bengkak tew dah surut . Cuma skrg Norma under treatment antibiotik yg paling kuat . Hope Norma akan kuat utk melawan semer tew .

Skrg Talib gilir jaga Norma ngan Mak Norma .

5 comments:

irmaputri said...

salam kak..saya mmg silent reader...terharu tgk talib tabah hati...harap semua dipermudahkan

Lynn said...

Salam moon... saya silent reader awak.. hari2 buka blog awak nak tahu condition norma.. sangat sedih moon.. walaupun saya x kenal moon dan norma.. xde kaitan apa2.. tapi saya amat tersentuh dengan kisah norma.. menangis saya baca kisah norma, talib dan lil rafiq..
Doa saya moga norma cepat sembut dan kuat semangat.. kita tatau apa yg norma tengah rasa skrang kan.. Ya Allah ringankan lah dugaan norma ini.. amin...

mama iris marissa said...

im too..yur silent reader..semoga normah cpt sembuh dan dapat mndakap anaknya rafiq semula..sgt sedih pilu..mmbca blog ni..smoga suami norma, talib & fmly tabah dlm mngharungi dugaanNya..Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui dgn dugaan yg diberi itu..cepat sembuh ye norma...ameen..xlupa juga kpd moon yg mnyiarkan dlm blog ini..

Anonymous said...

i'm u silent eader too..i br tebaca blog boon ni...Sungguh Menyayt hati..Diharap Talib tabah ngan apa yg terjadi.Semua telah ditentukan olehnya.Pasti ada hikmah terbesar di setiap apa yg telah terjadi....Doa sentiasa mengiringi mereka..Amin..

AbbotCottage said...

Fidyah Fatihah utk Noormawati binti MOhd Rasif, Al-Fatihah..amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...