Monday, December 22, 2014

Not in a good mood la

Semalam adalah hari yg sangat emotional hahhahah . Recently banyak benda yg berlaku pada mereka yg amat saya sayangi . Kenapa n mengapa ia berlaku ...tidak la saya tahu kenapa ...but i do believe that Allah telah meletakkan semuanya dengan amat cantek sekali dan ujian yg datang ini adalah untuk kita sama sama muhasabah diri .

Saya berharap saya akan dapat sentiasa di sisi mereka apabila mereka memerlukan . Sutan selalu nasihatkan ...mummy dah buat yang terbaik dah ..apa yang berlaku nih pun semua dengan izin Allah . Kita hanya mampu merancang dan DIA yang menentukan

I do wish that that person will recover soon .

Semalam ckp kat phone with my sister ...air mata mengalir cam air terjun ....sambil sutan tepuk2 belakang suh bawak bersabar

Dalam kepala nih macam macam berlegar ...cam na nak bantu dia ...cam na nak kuarkan dia dari belengu masalah tuh .

Thanks for those yg bertanya ...moon u ada masalah rumahtangga ke

No im not . Syukur Alhamdulillah rumahtangga saya masih aman bahagia sehingga hari ini . Dan saya sangat sangat bersyukur kerana sutan sanggup sama sama hadapi masalah keluarga saya jugaks walaupun dia pun sangat bz dgn kerja n pelajaran dia  ....dan bila time saya lemah n depress dia akan buat something supaya saya akan senyum n ketawa n dia akan selalu suh saya take it easy .

Hidup ini tidakla akan sentiasa indah ...adakalanya awan mendung akan menuju ke arah kita jugaks .

Like ive said before ...walau apa pun berlaku . Keluarga kena sentiasa memberi support pada each other . Mungkin hari ini hari dia menghadapi masalah ...mana tahu nanti kita plak bermasalah kan . ....dan saya berharap kalau la di masa hadapan saya menghadapi masalah ...ahli keluarga la yg akan support saya .

U may see me smile ...but deep in my heart im so worried about someone that i loved so much . Someone yg dah banyak sacrified utk memberikan segala kesenangan buat diri ini .

Sorry u ols ...mak sangat sangat emo sejak 2 3 menjak nih ....n im not pregnant ya hahahhahahhaha


1 comment:

Unknown said...

sabar ye moon. allah SWT takkan membebani seseorang lebih dari kemampuan nya...hugs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...