Sunday, May 10, 2015

Corelle yg paling murah

Sticky Post 
Please scroll down for new emtry

Tahun lepas tetiba semua duk bercakap pasal Kak Ton nih . Dia mmg buat havoc betul kat FB n alam maya nih . Sebab dia jual corelle murah gilers hokey . Even my friend pun ramai terjebak membeli corelle dari kak ton nih .....

cantek tak corelle kak ton

harus la cantek kak ton ooooiiii sebab harga cantek . Duk sembang2 ngan tauke dia neh ..pastuh dia bgtau utk stok raya nih 3 lori sampai ...tu dia . So Insyaallah apa yg korang nak ada . Tapi kena cepat la .Barang harga murah n special offer cam nih mmg cepat je org rembat

 tu dia ....stok sampai berlori lori

 pitam mak nengok nya

ok ok mak dah rambang mata ....

pompuan nih kelemahan dia banyak jugak .....barang kemas ..kain baju ...perabut umah n pinggan mangkuk ....hu huuuuuuuuuuuuu

Moon cukup berkenan la tang Corelle petak nih ...smart la sangat




mintak la Pak Sutan bukak blog nih hari nih ....n perkenan kan permohonan bini dia nih hahahaha ....smart kan . Moon mmg suka yg simple cam nih

alahaiiii nih pun sangat chomel n sweet ........habis la ...malam nih termimpi mimpi pinggan je la




Kak ton corelle bermula jual corelle sejak 2013. Dah pergi 4 kali ke Amerika untuk bawak masuk Corelle. Kali pertama pergi bawak masuk 1 kontena. Tapi kali ni kak ton bawak masuk 2 kontena. Bulan April lepas stock baru sampai. 3 lori di gunakan untuk bawak masuk kesemua corelle ke rumah.

Ada 47 design corelle yang kak ton bawak masuk dan ada design design yang terbaru. Kesemua design corelle kak ton adalah design Amerika. Takde kat shopping mall. Ye. Harga kak ton lebih murah dari langkawi dan design kak ton lebih banyak dari langkawi. Dan ada design yang limited ye. Tak banyak.

Kenapa perlu beli dengan kak ton?

Paling penting sekali kesemua corelle kak ton adalah ready stock. Tak perlu tunggu 4-5 bulan untuk dapat corelle. "bayo arini, esok ngantor" itu adalah moto kak ton. Kak ton tak de kedai. Hanya menjual secara online. Jadi kesemua corelle akan kak ton ngantor secara pos keesokan hari nye slepas bayaran dibuat.

Ada yang tanya kalau dapat pecah corelle tu macamana?

Corelle kak ton ada jaminan. Kalau selepas youalls terima, ada yang pecah, sumbing atau factory defect kak ton akan ganti yang baru. Itu jaminan kak ton.

Corelle kak ton adalah corelle ready stock termurah di pasaran. Tak ada negative feedback. Rata rata customer semua puas hati dengan servis kak ton.

Murah
Ready stock
Hari Bayo, esok ngantor
Pos PERCUMA ke Semenanjung
Kalau terima pecah/sumbing/factory defect kak ton ganti yang baru



Kenapa perlu beli corelle?
Jimat ruang
Nipis
Ringan
Tahan lasak
Jatuh tak pecah
Boleh basuh pakai dishwasher
Boleh masuk microwave




Bermula dari 1-15 May, setiap pembelian rm 898 dan ke atas akan dapat serving bowl CORELLE secara percuma. Beso ye. 1.9 L boleh letak 8 cawan air. Jadi rebutlah peluang sementara stock masih ada.


Sila like FB Page : Kak Tons Corelle
Follow Instagram: KakTonsCorelle
Blog: www.kaktonscorelle.blogspot.com
Atau boleh koll/wasap/sms : 012-2727 504

1 comment:

ibuveronza said...

woo bwetnya tengok stok kak ton.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...