Friday, August 03, 2018

report card day

Minggu lepas ke sekolah Abg Isk amik report card . Dapat la sembang sembang ngan cikgu dia . Tgk prestasi dia macam mana bila masuk sekolah menengah ni . Ada yang naik n ada yang turun . Cuak je dia sebab Pak Sutan dah ckp awal awal ...siap la kalau result teruk hahhaah


keluar je kelas terus kena kan hahahhahah . Acctually Pak Sutan main main je tu . Kadang budak2 ni mmg kena marah jugak. Baru la ingat sket . Tetiba macam macam la keluar alasannya kan ...tak sempat baca buku  la ...malam tu Isk tidur awal la . 

Lepas ni siap la ...mmg mummy akan paksa awak baca Sains lebih sket . 

 
Masa dlm kelas dia kemain la budak2 pompuan duk sengih2 ...pastu masa nak jalan ke kereta , siap boleh dengar .

Eh tu mak Sutan la 

Sutan ngan mak dia la 

Pastu gelak gelak ...senyum senyum . Wahhh kemain kan . Siap Moon tanya , Isk ada awek dah ke

Mana ada Mummy tapi sengeh tu sampai telinga , siap telinga tu mummy pulas pulas karang kalau ada . Jangan nak bagi cam alasan daddy masa dia citer kisah kisah dia masa sekolah . Dia org suka saya bukan saya suka dia org pun ....vleyyyyyy 


Ok sebelum anta dia balik n we ols kena masuk opis balik . Baik kita gie makan dulu kenyang2 . Makan nasik terus baru senang hati kan .

4 comments:

PeRdU cINta said...

Yang perempuan pun terus terbayang..."nilah bakal mertua aku"...kihkihkih...kemain..

Baby Breath said...

gaya macam ada makwe je kalau camtu hahaha. by the way, saya first time datang sini dan terus follow sini sebab suka dengan cara awak menulis. kalau sudi meh lah singgah blog saya hehe. saya followers ke 3305

Vitamin Syaza (VS) said...

Hihi gambar dekat kereta tu kemain sengih lagi dia nya.. Biasa pengawas ni bijak2 budaknya kak :) baju biru pengawas selalunya kan

Pa'an Healers said...

Benda paling menyeramkan masa aku zaman skola...

Done Follow...
http://paanhealersblog.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...