Thursday, August 27, 2009

ampun saya sangat pemalas skrg nih

yer sangat pemalas ...saya pun rasa cam nak cubit2 n tarik2 je telinga sendiri ( yg pak sutan kata gebeng cam piring astro ) nih sebab saya mmg jadi sangat malas sangat lemau sangat sangapppppp ....cam na nih . Kije banyak tapi bila tgk je terus tak der mood . Gambo2 pun saya edit ngan sangat perlahan ....argh cam nak jerit je

sampai kat umah pas makan berbuka semer , kemas apa yg patut , layan anak anak , then tido kan yaya n saya pun tido skalikkkkkkkkkkkk waaaaaaaaa sangat nikmat ngan pasang aircond baring dalam comforter ...ngan lampu bilik yg samar2 n bau aromateraphy.... Ngan tanpa rasa bersalah nyer layan nafsu tido walaupun laptop memanggil suh siap kan kije editing ...pastuh besok nya mula la nyesal asal aku tido awal ......huk hukkkkkkkkk sangat menyesal kayyyyyyy

Baru tadik sembang ngan fara ...bagitau aku flat la aku cepat lesu cepat letih . ha baru aku terhegeh2 nak beli supplement yg habih tew kan ...yer itew la aku ............bila dah flat baru nak carik jalan penyelesaian kan ...tapi betol la pas abih red flag mmg ai flattttttt ....ke darah ku udah kurang hahhahah . Harus la mak pegi beli hati ayam semer tew makan ...campor plak ngan makan bayam nak tambah darah

Tak pa akan ku ke farmasi beli multivitamin n pelbagai suplement supaya aku kuat n bertenaga sepanjang hariiiiiiiii . Eiiiiiiiiiii tak suka la bila lembek cam nih ....it is so not meeeeeeee ...bila saya flat saya akan stress sebab masa tew la nampak banyak benda duk pending n banyak benda yg terbengkalai n tak kemas ....tak suka tak sukaaaaaaaaaaaaa

6 comments:

Mimy Hamid said...

puasa kasi CARGAS skit..jangan layu macam daun berguguran itewwwwwww

Miss Moon said...

mimie u kena kasik motivasi la kat ai ....aduuuuu ngantuk sihhhhhhhhhhhh

lyna said...

salam..moon slalu ke letih2 n lesu?kte ade amek 1 supplement brand tut! tut!heheh....
tu product anti-aging n anti-stress gak tau...nak try???ngeh3x...
mmg agak mahal tp mmg berbaloi..berbaloi-baloi(wat style amy search)

Miss Moon said...

yer ke lyana ....kasik la nama ubat tew ...

genny da bomb said...

beli le vitamin B complex moon..kasi energy..

Lenny said...

moon..

lenny pon camtuh skang.. cian kat anak2.. cam tak terbela je..
cian kat bapak dier gak... balik keje penat2 take over anak2 plak..

huhuhu.. penangan.. penangann....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...