Sunday, August 09, 2009

Sila klik poll ni

My dear friend is pregnant ...cuba teka sapa kah org tersebut

View Results
Create a Blog Poll

Moon baru dapat tahu berita gembira nih tapi tak ley la annoumce lagi siapakah tuan empunya badan tew , kena tunggu dia sendiwi yg revealkan ....so sementara tew meh kita main teka teka dolu . gamaknya sapa la akan kenaaaaaaaaaaa

Im extremely bz this week ...skrg kol 9am ..nasib la 2 org budak nih tak bangun spt biasa . kalau dah kol 7am dah bangun ..tak ley mummy nak melingkau atas katil lama lama . smalam cik ann greenway strawberry kawen ...lawo sangat ..moon n d geng is their OP . Kita org kaver nikah , persalinan , malam berinai n sanding ...penat tapi sonok bangat . Today ada one outdoor PS ..and 1 still hutang 2 album customer ....cammon moon cargas cargas , jgn di layan hormon mu yg tak betol tew

10 comments:

Filla ~ Kasih Aleeya said...

Moooonnnn...apakah?

fazrin2211 said...

boleh plak main undi2,ekekekekee

genny da bomb said...

i vote for buk pilla or azie..hihihi..yang lelain baby kocik2 agi hehehe

genny da bomb said...

satu lagi sbb buk pilla kate dia kuat makan..hihihihi..

cookie devine said...

smlm pown kwn baik Cik Cookie kawin kat Ipoh.

Miss Moon said...

hahhahahahhah syiok kan ...saja suka suka teka ekekkekek

genie laju je nko kata pilla ekkkkkk

cik cookie kat ipoh ek ...moon ke kenduri di seremban

hOtMaMa said...

aiyoooo...mak syak buk pilla!!! betul tak moon??!!!hikhik

klu lenny, azie, mai & ila semua dah ada dua dah.. tp mana tahu.. dah nak tambah 3 kan.. azie kot..hahaha tetiba!!

happy2gether said...

oopss...apasal nama mak ada kat sini gaks? huhuuu mak nak tekaaaaaaa Azie!!!!

Azie N Arif said...

amboiii aku lah plak...mana ada...aku tak peknan lah wehh....aku tgh period ni...peknan tak adanyee

Miss Moon said...

hahhahahahhah ramai juger yg teka nko zie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...