Monday, August 01, 2011

Viruspadu buat bungee jumping

Congrats to Kak Jem ...aku nengok video neh aku plak rasa nak muntah n melayang2 ...

ai salute u la kak Mah oooi



kalau Moon la kan ...harus aku terpengsan terus hahahhahhaha

9 comments:

Cik Eka said...

eii gayatnyaaaa

belogkiter said...

tak sanggup.

myra yusreena said...

hoho bestnyee~nak nak maen!! hoho

viruspadu said...

kena tunaikan tanggungjawab ecewah.

dah mintak orang vote kan, maka kena jugak buat tau... hahahaha.

sebenarnya agak fun jugak. dan bungee ni yang paling meninggalkan kenangan manis :)

Filla ~ Kasihs said...

aku x leh tgk..nanti balik umah nak tgk.. harus aku muntah dulu, senak perot..sakit perot.. nak pitam.. hahah tu baru tengok, kalau aku yang buat.. aku dah inalilah kat atas tu sebelum terjun..muahahah

fazilzura said...

rasa nak pitamm

Fairos said...

buat kat mana neh?bleh ajak hubby gi neh kalu kat mesia je..eh salah..kalu kat kl je..hahaha..

~adeQ~ said...

huhuhuhu...saya yang berpeluh sejuk tengok!!!!

A.I said...

huii..jemah..jemah. kalau aku, mampos! huwaaaaaaaaaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...