Wednesday, September 17, 2014

Aura Theraphy

Me n Mai masa bday Isk bulan lepas ...

Memula nak share pasal 1 minyak neh yg best n yg dah ketagih nak sapu tiap tiap malam ...

Mai neh kawan Moon n kita org dah lama kawan ...dari zaman lom kawen sampai la sekarang dah anak 3 dah


Pak Sutan n Pak Zaimi ...hahahh nih partner amik gamba dulu ...

Mai dah lama pakai barangan Aura neh yg di usahakan oleh Bumi kita pasangan suami isteri Dr. Suzyana Mohamad  Shakroni dan Prof. Dr. Mohamad Khalid Sabran  . Sebelum nih mmg nampak Mai slalu share pasal Aura2 neh tapi tak pernah plak nak tanya . Mai plak is such a good person dia tak pernah paksa kawan kawan utk beli tapi dia slalu share bila kita tanya .

Mai pun nampak lebih positif lately ...so Moon pun tanya la dia ...n dia share pasal AMOI ...bukan amoi awek ya tapi Aura Massage Oil . So Moon pun cuba tanpa set high expectation ke apa ...yer la mula mula nak cuba benda baru kan  . So entry nih Moon publish lepas dekat 2 bulan cuba AMOI neh yer .

So Moon slalu sakit bahu . Mebi nyusukan Sarah dlm posisi tak betol pastuh salah tido ke apa ...tang baju neh selalu lengoh2 . So mlm tuh 1st time sapu Amoi neh ...pastuh besok cam lega n tak sakit ...terus cam ...eh takkan la sebab minyak neh ....terus hilang hokey . Nih pengalaman Moon betol nih .

mmg wangi satu bilik ...bau bunga n tenang je ...

sapu kat bahu n tak berminyak ...so masa 1st time cuba moon campo minyak angin sket sebab nak rasa berangin tuh ... skrg tak campo dah ...sapu je sket kat leher n mana mana rasa lengoh2 .

Bangun pagi bilik masih wangi ...tang leher n baju bau wangi ...bantal pun wangi . Baru la Pak Sutan tak bau bilik cam bilik org dlm pantang hahahhah . Yer la kadang lengoh2 sapu minyak panas bagai kan ...mmg bau dlm pantang betol la ...ni cadar pun semer wangi ....so sekarang nih mmg tiap tiap mlm pakai sket ekekek cam aromaterapi gitu . Pastuh pagi kalau Pak Sutan duk sebelah pun dia ingat bini dia dah mandi sebab wangi ...hakikatnya lom mandi hahhahaha

 AURA MASSAGE OIL – Sentuhan kasih ( AMOI ) - RM 49.00 ( SM ) RM 54.00 ( SS )

Minyak urut sentuhan kasih dirumus dari  ekstrak 5 jenis  pati bunga  yang mudah meresap ke dalam kulit dengan adunan berbagai aroma yang membangkitkan semangat kasih sayang dan mengharumkan badan sepanjang hari. Urutan menggunakan minyak AMOI ini akan dapat menghilangkan sakit sendi, sakit otot, sengal- sengal badan, sakit kepala, stress, kekejangan otot dan masalah obesiti. Boleh dibawa sembahyang kerana adunan dari bahan semulajadi 100% bebas dari alkohol. Diformulasikan oleh Prof. Dr. Mohamad Khalid Sabran ( Ph.D Alternative Medicines ) dan dihasilkan dengan teliti bagi menjamin keberkesanannya
.


Ni Moon duk pakai dah lama tapi separuh pun tak habis lagi . Siap msg Mai bgtau ...Mai napa minyak neh tak habis2 . Rasa nyas ekali pakai tak der jimat cermat la ....tapi still banyak .

So ngan harga tuh mmg berbaloi baloi


So lepas dah cuba minyak Amoi yg best tu misti la nak cuba benda lain plak ...so Mai rekemen sabun nih yg mmg wangi semerbak ...mcm mandi bunga .

 Aura Soap Enriched With 7 Flowers Essence   – RM 45.00 ( SM ) RM 50.00 ( SS )

Sabun kecantikan untuk muka dan badan yang sangat luar biasa adalah adunan dari sari pati 7 jenis bunga terpilih dan dipertenagakan dengan REIKI dan garam bukit  berkesan untuk membersihkan, mencerahkan,melembutkan kulit, menyingkirkan tenaga kotor/ bad energy,  menyingkirkan sel - sel kulit yang mati,  mecerahkan kulit, melembutkan kulit, mewangikan badan dan menyerikan seri kulit. 100% sumber alamiah, suci dan selamat. Sesuai untuk kegunaan kanak- kanak dan orang dewasa. Bersifat aromatic, menyegarkan.. Sudah guna baru tahu, sungguh hebat..

 Moon potong ...so ada sikit kat bilik air bawah n ada sikit kat bilik air atas ...n tahan lama sangat n yg pasti nya wangi gilers ..lepas lap ngan towel pun ...dengan towel tuh jugaks sekali wangi

KOPI AURA ( HIGH ENERGY ) Minuman Eksklusif : 25gm x 15 sachets – RM 39.80 ( SM ) RM 44.80 ( SS )

Dirumus khas supaya sedap dan beraura high energy dari adunan kopi Arabica, ekstrak ganoderma ( cendawan merah ), ekstrak guarana, susu kambing, cuppicuno , garam bukit dan krimer tanpa tenusu. Tidak menggunakan ekstrak kopi perisa / flavour yang berbau kopi berlebihan, kopi aura menggunakan 100% asli kopi Arabica. Kopi aura lebih sedap dan berkhasiat kerana mengandungi susu kambing terbaik
Oleh kerana campurannya yang unik dari herba terpilih, kopi aura ini berkhasiat dan boleh meningkatkan tenaga zahir dan batin, menghilangkan keletihan, menghilangkan rasa mengantuk, mencegah penyakit darah tinggi, diabetes, mengurangkan kolestrol, melawaskan pembuangan air besar, memberikan kesegaran sepanjang hari.


AURA GOAT MILK PLUS HONEY ( PREMIUM GOLD GRADE )
 HARGA : SEKOTAK ( 15 sachets x 20gm ) = RM 48 ( Semenajung Malaysia ) dan RM 52 ( Sabah / Sarawak )
 ni beli ngan Mai utk test rasa ..n rasa dia ok jugaks .

Yg nih je moon lom beli lagi ...Hari tu mai ada suh test n baru je letak atas tangan dah sendawa bagai nak rak mcm mana tuh ...nampak benor banyak angin tak elok dlm badan ...

Ni adalah best seller ...

AURA HOLISTIC OIL ( AHO ) 10ml : RM 88 ( SM ) RM 93 ( SS )

Rumusan aromaterapi yang dihasilkan dari campuran ekstrak pati minyak 9 tumbuhan dan bunga terpilih dan diformulasikan untuk menghasilan getaran gelombang energi yang harmoni dan tenang. Meningkatkan daya imuniti tubuh, membersihan aura dan 7 chakra, menjana aura positif, meningkatkan kecerdasan minda, emosi dan spiritual, memberikan kesegaran tubuh, memulihkan semangat, meningkatkan daya fokus, daya ingatan, merawat penyakit mistik atau gangguan mahkluk halus, membuang perasaan negatif, meningkatkan keyakinan diri, menaikkan seri wajah, menarik " luck" dan rezeki. Guna dengan yakin dan ikhlas mampu merawat secara holistik ( minda, emosi, spiritual dan jasmani ) Insya allah akan berhasil.
Cara guna ( kegunaan luaran sahaja )
  1. Titiskan 5 titik ke atas tapak tangan yang basah dan gosok arah lawan jam sambil berniat yang positif ( niat apa yang anda mahu ). Selepas itu sedut aromanya selama 10 saat dan kemudian sapukan dibelakang leher, muka dan tangan. ( lakukan setiap pagi dan malam semasa ingin tidur ) Anak – anak yang ingin pergi ke sekolah sangat digalakkan melakukannya supaya segar dan kuat daya tumpuan untuk belajar serta mendengar nasihat ibubapa dan guru.
  2. Mandian aura holistik. Sediakan air sebaldi sederhana untuk air bilasan. Titiskan 7 titik / 9 titik minyak aura holistic ke air yang ada di dalam baldi. Kacau arah lawan jam sambil berniat positif ( sebut dlm hati apa yang anda mahu ). Bagi yang muslim digalakkan membaca surah Al Fatihah dan selawat 7 kali semasa anda mengacau air ini. Biarkan selama 2 minit sementara itu anda mandi biasa dahulu. Selepas itu barulah bilas seluruh tubuh anda dengan air mandian aura hingga habis. Semasa anda menyiram air mandian aura sebaiknya membayangkan perkara – perkara yang anda inginkan tercapai dan berkeadaan fikiran yang positif. Anda akan menjadi seperti apa yang anda fikirkan!
    Mandian aura holistik sangat baik jika dapat diamalkan setiap hari atau sekurang- kurangnya 3 kali seminggu terutama pada hari jumaat dan Isnin ( pada waktu pagi ) dan baik untuk mandian bakal pengantin baru untuk membuang bad energy dan menaikkan seri. Mandian aura holistic juga sangat sesuai untuk seisi keluarga, agar suasana harmoni, ceria dan bertenaga.. Insya allah berhasil…
  3. Kegunaan lain – boleh dicampur dengan dengan minyak urut yang lain ( 5 titik ) untuk menambahkan lagi keberkesanan urutan dan kesegaran tubuh disamping mengharumkan badan. Minyak aura holistic juga boleh dijadikan air semburan ke muka untuk mengatasi rasa mengatuk, letih dan lesu .
  4. Minyak aura holistik dicampurkan 7 titik dengan sedikit air di tapak tangan untuk disapu ke atas kepala, muka, leher dan tangan ketika hendak solat, berzikir, bertafakur / meditasi dan ketika memulakan rawatan.
  5.  

 So sapa sapa nak cuba ley call kawan kak Moon neh ek ..jgn nak beli ngan kak moon plak . Akak tak juai tapi Kak Mai mmg pengedar dia ...just whats app nom di atas kay .

Mai 013-3479217

Moon siap suh Mai n Zaimi ukur Aura Moon n explain pasal Aura Aura neh ...


Bak kata Mai ...Reiki is Love ..

Menyediakan rangkaian siri Prodak Aura untuk membantu proses keseimbangan / balancing dalam sistem tenaga hayat ( Bio Energy ) yang diformulasikan dari bahan sumber alamiah, suci dan selamat ... Memperkenalkan kaedah terapi aura dengan tenaga alam semesta ( Nur Illahi ), Aromaterapi..
Kita hanyalah pengalir dan berusaha dengan kaedah dan teknik, hakikatnya yang memberikan kesan penyembuhan adalah Allah s.w.t.


www.aurapower.com.my
www.reikimedic.com.my

1 comment:

farahD said...

Salam kak moon, jemput join GA utk semua ex-brides (lama/ baru)

http://www.scrapaperclip.com/2014/09/giveaway-for-ex-brides-so-is-there.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...