Thursday, December 18, 2014

depression

Nampak nih kat FB ...n siap siap save kat laptop ..

Rasanya sangat berguna kalau share . Kadang kita cam  nampak happy je rupanya tanpa kita sedari kita tgh ada problem ..kadang bukan ngan org lain pun ....kadang hanya dengan diri kita je

Im dealing with a family member yg tgh dlm keadaan depresion yg agak teruk ...ia membuatkan saya tak sedap hati bila there's nothing much i can do utk dia ...but saya akan cuba utk sentiasa memberi sokongan utk dia ...apa apa pun , keluarga mmg akan come 1st kan ...dan keluarga la jugaks yg dapat banyak membantu .











2 comments:

Unknown said...

Salam kenal, saya blogwalking kat sini. Jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...TQ :)

Unknown said...

its true moon, sometimes we dont realise that we are actually depress. u take care dear. hugs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...