Friday, June 02, 2017

FV Gaya Koleksi Raya 2017


Tahun ni Moon berpeluang ke Fashion Valet Gaya Koleksi Raya 2017 . Fashion Valet sekali lagi bergabung dengan Andrews Model Malaysia untuk menganjurkan  pertunjukkan Fesyen Raya Terbesar iaitu Gaya Koleksi Raya 2017 . Fashion Show ni  berlangsung di Black Box, Publika bermula dari 11 - 14 Mei 2017 . Acara empat hari ni adalah platform untuk pereka fesyen dan jenama tempatan untuk menampilkan koleksi Raya masing masing .



Sebelum show bermula, boleh la kita tengok tengok dulu apa yang menarik di Fashion Valet Pop Up Shop di White Box . White Box dan black Box sebelah sebelah je .

 Ada light refreshment utk tetamu yang datang


 

  Acara pertunjukkan fesyen ini terbahagi kepasa 5 sessi sepanjang hari bermula dari pukul 2 petang hingga 9 malam.



1) 2.00pm
- Matase Sutera
- Cahaya Lily
- Merah Cinta Hati
- Merah Jambu
- Larney
- Clothersology
- Ira by Twenty3
- Eclectic by Carven Ong
- Lana

2)4.00pm
- Calaqisya
- Minaz
- Tudung People
- Poplook Premium
- Emel by Melinda Looi
- LKW Fashion Club
3) 6.00pm
- Locka
- FZK by Fitri Zainal
- Laguna Sydney
- Kree
- Arared
- Schmiley Mo

4)8.00pm
- Love To Dress
- Aere
- Afiq M
- Syaiful Baharim
- Alia B
- Fizi Woo
5) 9.00 pm
- NH by Nurita Harith
- Mimpi Kita
- Khoon Hooi
- Rizman Ruzaini
- Sapto Djojokartiko
- Studio 133 Biyan


Moon pergi ke session last day, pukul 4 petang .  Ada Calaqisya, Minaz, Tudung People, Poplook Premium, Emal by Melinda Looi dan LKW Fashion Club.

Jom kita tgk baju baju n shawl yg cantik


Calaqisya

Koleksi Raya Calaqisya nampak sangat modern. So kita boleh gayakan untuk raya dan juga untuk menghadiri majlis majlis. For me kalau buat pergi kerja pun nampak segak sangat kan . Warna pun lawa , plain n sweet.

 
 


 Minaz

Minaz pun menampilkan koleksi yg simple dan modern. Sesuai utk orang org muda . Potongan pemplum yang kembang dan flowy sangat menarik .  Warna pun warna warna lembut dan pastel.

 
 


Tudung People

Moon mmg suka usha tudung tudung di tudung people dan kali ni koleksi raya dia org sangat lawa 



warna biru ni sangat lawa . RM 128 satu . Moon sempat pegang n rasa kain shawl ni sangat lembut n best . Berkenan kat Diamant motif on the crown. Masa model ni jalan , nampak elok je shawl ni jatuh n flowy


nak tgk lagi koleksi Tudung People ni boleh klik link kat FashionValet/TudungPeople


Poplook Premium 

Moon suka Poplook sebab Poplook ada keluarkan koleksi utk plus size hiksssssssss dan banyak pilihan . Sesuai utk daily wear dan juga ke majlis. Klik link untuk more koleksi Poplook Premium for Fashion Valet

 


Emel by Melinda Looi

Bila tiba show untuk Koleksi Raya Emel by Melinda Looi terus mata jd segar kembali. Sebab tadi ada banyak koleksi pastel n warna warna lembut. Tapi Emel menampilkan warna yang ceria dan terang.  Semua koleksi adalah dalam bentuk 2 piece . Potongan biasa yang diberikan suntikan moden dengan detail pada pinggang dan juga padanan warna.

 
 


LKW Fashion Club 

Lim Kok Wing Fashion Club mmg tampil berbeza, menampilkan koleksi yang sangat elegan dan mewah. I really enjoy looking at this collection. Padanan warna hitam yang tampak mewah dengan labuci dan kilauan warna emas . Mmg nampak sangat mewah. Rasanya koleksi ni bukan sahaja boleh dipakai masa raya, malahan kalau ada perlu hadirkan diri utk majlis pun sangat sesuai ....glamor but simple and elegant.

 
 

Koleksi Raya Fashin Valet adalah dalam lingkungan harga RM 199 hingga RM399,manakala untuk harga premium adalah dlm lingkungan RM700 hingga RM1900 . 

Anda boleh dapatkan baju raya pilihan anda dengan melayari FASHIONVALET.COM atau berkunjung ke  rangkaian kedai Fashin Valet di Pavilion KL, Bangsar Village II dan 313@Sumerset, Singapura





1 comment:

Mummy Julia said...

Wow Lawoonya ... Mummy mampu tengok, beli tak mampu..hehhehe Anw Salam Ramadhan Kak Moon..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...