ni adalah kali ke 3 . Kali ke 3 ni plak kemain lama tunggu
So yg akak nak marah sangat ni adalah sebab POS EXPRESS ...which DALAM SELANGOR sahaja hokey bukan mintak hantar ke Johor ke atau Perlis .
23 hb pun akak dah start tracking barang ni dah . Sebab HQ Leyna mmg dia org akan on time update bila n bila barang masuk lori which is very good . Tapi sangkut di Nation wide plak
19hb - 20 hb tu kan elok je kan
20 - 25 hb - 5 Hari dari Shah Alam ke Kajang ?
25 hb akak call tanya kenapa barang saya lama di kajang
Kami akan cek Puan . Bila akak buat report , terus kata esok akan keluar utk delivery
esoknya 26 hb
Call HQ nation wide yg Shah Alam . Katanya saya dah keluarkan order utk Kajang hantar kan pada puan . Tapi nampaknya barang masih di Nation Wide Kajang la puan . Takpa saya akan mintak mereka hantar kan secepat mungkin besok
esoknya 27 hb
so ingat barang akan sampai la hari ni sebab dia org janji semalam kannnnnnnnnnnn. So tunggu la . Akak kemain call ckp elok elok sebab akak pun paham kadang ada benda bukan salah yg angkat phone tu pun ....akak paham ok sebab akak pernah kerja angkat2 phone ni so tak adil la kalau akak nak lazerkan yg angkat phone
sekali barang tak gerak lagi u olssss akak terus call yg Kajang so akak tanya apa masalah cuba bgtau saya sebab saya duk tunggu ni sangat urgent
ada masalah ke ngan barang tu
sebab besar ke
sebab berat ke
sebab jauh ke
kajang n cyberjaya kan tak jauh
boleh dia kata kadang kita kalau barang besar hari Sabtu baru kita hantar . WHATTTTTTTT!! lojik akai kaaaaa ikut turn la . Barang sampai kat Kajang 25 hb kot ( 20-25 hb akak tak tahu 5 hari baranga da kat mana ) so bila akak kata tolong la antarkan secepat mungkin . Dia kata baik puan kami akan arrange utk delivery besok
esoknya 28 hb
Nampak dlm sistem barang dah masuk lori , tapi sebab langkah berjaga jaga after a very bad experience akak call pagi pagi utk confirm kan katanya yer puan pagi tadi barang puan dah masuk dlm lori . Staff kami akan hantar pada puan hari ni
Tengah hari tak ada lagi ..kol 3 akak call lagi
katanya puan akan dapat barang petang puan sebab ada banyak barang nak anta ni
petang pun tak ada lagi ....kol 6 akak call lagi
maaf puan barang puan baru keluar tghari tadi ....puan akan dapat dlm pukul 7 8 malam
hari ni 29hb
Barang tak ada punnnnnnnnnn so agaknya nak akak happy ?
akak rasa after few days bersabar n tak melenting what so ever rasanya hari ni i deserve utk marah kot . please la u olsssssssssssss nasib la akak bukan jenis melazer atau suka caruts kalau tak mmg kena dah
WHEN WILL MY SHIPMENT ARRIVE?
Consignments destined for major towns within Peninsular Malaysia are scheduled to be delivered on the next business day. Consignments destined for East Malaysia are generally scheduled to be delivered within two business days. Consignments destined for non major towns within Peninsular and East Malaysia may require additional days. Delivery time for international consignments vary according to destinations. Please contact our nearest Nationwide Express branch for more information.
kalau dlm policy korang kata 10 hari akak ley terima butttttttttttttt dlm policy korang kata 2 working day
Ramai org yg duk order bantal tau ....akak terpaksa mintak dia org tunggu .
Please Nationwide do something . Akak dah email pada dia org dah send report dah create report tapi cam tuuuuuuuuuuuuuuuu jugak
ni akak duk mengadu kat leader bantal akak . Next order n stock up akak takmo dah Nationwide .
5 comments:
Dah masuk bulan 3 2019 masih lambat eh servis...janganla buat naya kat orang..bukan free tu..
aku 1st guna nationwide nie..aku harap barang aku boleh sampai cepat...dah la semenanjung ke sarawak..selalu kalau pakai pos laju 2 atau 3 hari barang dah sampai kat rumah..hmm..kalau barang aku sampai 2 minggu xtau la...
mcmne nk report diaorg ni ye lembab sngt service
Teruk nationwide ni
Camner nk report. Saya punya dari 28 hb 4.2020 hingga 12.5.2020 lum terima
Post a Comment