Friday, July 25, 2008

Katanya nak beli topi anak

Me : Daddy nanti masa semayang Jemaat Mummy ingat nak gie JJ ar beli topi anak
Tan : Topi Yaya ek .Ok la . JJ Equine ke?
Me : he he he ( ngan senyuman manja suam suam kuku ) tak la JJ IOI
Tan : pegi la
Me : Betul nih ...mummy dah bayar semer bil ..kutu semer dah settle . Keter tak bayar ( yer la bln lepas kan dah terbayar 2 kali .)

Hoorayyyy sangat sonok ok ..pukul 1 terus cabut . Jauh gaks dari Cyberjaya ke IOI mall . Buat kije betul . Kebas montut duk lama lama dlm keter . Sampai JJ ada sale wah sangat sonok ....beli topi beli topi beli topi . Tapi lalu kat bahagian baby semer sale . Last2 i endded up ngan 1 bakul penuh . HUarggggg sangat terok hokey . Saya nyer menteri kewangan tak ikut sama sebab tew terlalu mengikut nafsu . Tapi ok lah saya angkut semer yang 50 % Discount ...ha ok la tewwwwwww.

Aku ngan jaya nyer membelanja kan wang yg sepatutnya bayar kereta hahahh sangat tidak sedar diri ...sebelum sempat aku habih kan semer rm tew tgk jam dah kul 3 lebey . Sangat melampau ...mampui aku ....terus cabottttttt

kesimpulannya jgn jalan sensorang ketika poket tgh penuh n pada hari gaji . pompuan mmg pompuan ...hanya akan beringat bila tgh nak kering ...abg ampun . Jangan marah ya saya angkat 2 baju kije utk awak .


Sayang daddy . Ini tiru tektik isk . Bila setiap kali kiter marah cepat2 dia dtg peluk sayang mummy ...sayang mummy aduiiii cair hati nih ...terus tak jadi marah terus cakap elok elok ngan dia kalau tak mmg akan kena bebel la ...ini sapa yang ajar nih ...sangat berkesan .

sangat tak sabar nak naik genting ....so nanti entry pasnih pasal genting la yer . Saya nih agak jakun jarang pegi genting ...baru skali je pegi ...pegi lalu hahahha

1 comment:

Mama Mia said...

apsal tak ajak skali. kwang kwang kwang...bestnye shopping. The best therapy. Kalau soh pilih nak gi spa ke shopping.. pilih shopping. Hilang sume tension...hehehhe.