Thursday, September 12, 2019

Indeks bacaan jerebu hari ini

dah jadi macam acara tahunan plak jerebu ni kan .

So kalau u ols nak tahu bacaan indeks pencemaran udara , boleh la terus ke


Air Pollutant Index of Malaysia - APIMS




Anak anak duk sibuk tanya bila sekolah nak tutup . Korang ni ...bulan 9 punya la banyak cuti , ni nak suruh cuti lagi ke apa 

Abg Isk malam tadi frust sebab dia kata cikgu tak bagi PJ sebab jerebu . Yer la kesihatan harus di utamakan 

Yang akak geram tu boleh plak nampak ada pakcik2 area taman ni membakor sampah ....weiiii serius ...cam nak curah je bara daun kering tu kat dia . Weiiiii tak nampak ke sekarang punya berjerebu ...apa u ols ingat kita di Cameron ? Berkabus kabus ? pfffttttt

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...