Wednesday, September 22, 2010

Raya kami - raya ke dua

Raya ke dua kami ke kuala kubu baru ke umah pak cik sutan ...maaf la ek amik gambo sendiri sajo hu hu sadis .
me n my anak dara ..punya la susah nak amik gamba dia org . Asek duk memetik buah kat luar umah je kije nye pastuh masuk ngan melekit2 kay
see lebat sungguh buah mata kucing but isk panggil buah biji mata hahhah . Biji mata pun bijik mata la Isk ...terus bgtau pak Sutan ....meh kiter pegi carik pokok mata kucing plak tanam je la kat depan umah tew muahahhahahah .

Cik Yaya gigih memetik buah ..

Balik dari Kuala Kubu Baru terus plak zass ke Subang . Sebab Grandma Sutan ada kat sana ...sebab semer anak anak tak dapat balik Penang terus Grandma yg datang hahahha .
lepak Subang sampai tengah malam then zasss cross country balik ke salak tinggi wah ...sungguh berjaya hahhahahah

3 comments:

Min Hamzah said...

so cute lah anak ko...cam mak n ayah dia.....

ada masa lawat ler aku
http://khaulahazwa.blogspot.com

Ayu Safieza said...

Waaa...bestnye and sonoks raya muny yer. Mas demam minggu ni....huk3....che yah suka nengok muny n sutan..bahagie.....and I funyer anak2 buah tu comey2 nyer cam munny ada..cam sutan pun yer.....ada lagi ke kuih samprit tu?

AbbotCottage said...

Fidyahkan Fatihah utk Noormawati binti Mohd Rasif, Al-Fatihah..amin.