Monday, April 29, 2013

Kemalasan menjadi jadi

Assalamualaikum .............

Semer .....apa khabarrrrrrrrrrrrrrrrrrr . Ai kat sini ok je ( menguapppppppppp ) . Maaf la yer tetiba sangat malas nak apdate belog ...dua 3 menjak nih mmg sebelum kol 10 pm dah tido . Mmg time bebudak masuk tido ...mak nya pun join sama ..

Alhamdulillah demam dah kurang dah ...Yaya pun dah sihat dah .

Sapa yg nak Ephyra percuma sila email cepat2 ya ....nanti ai kasik owner dia pilih sapa yg layak utk memenangi Ephyra tew ya ...thanks for those yng dah email ..ada 20++  penyertaan ... ( sila refer entry sebelum nih ya )


Nanti ai apdate lagi ya u olssssssss


entry tanpa gamba amat la tak beshhhh kannnnnnnnnn ...so jom tgk gamba makanan di pagi pagi hari hahhahahah  baru la berkeroncong semer perut hahahha

dan tetiba kegilaan terhadap sambal sotong menjadi jadi . Siap pegi kedai beli sotong masa tew hidung dah la sumbat ...skalik dah masak cam ada bau la plak ...terus pak sutan kata dahhhh jgn mkn . Buang la ...kuat la bau dia . Awak tak pilih betul2 nehh ...terus sedih je kena buang sambal sotong ...nasib tak nyanyi lagu batu belah batu bertangkup  . Siap la ....nanti aku pegi pasar borong beli sotong yg besar2 lengan tew ....baru puas makan kannnnnnnnnn

uuiii menawan kalbu sungguh la sambal sutun ..........dap dap nyaaaaaaaaaaaaaaa


dan mengapakah buang mangga di pokok umah org nampak sangat sedappppppppppp ..kannnnnn .

 kannnnnnnnnnn bergayut2 buah tewwwwwwwwww hahhahah tapi semalam dah dpt beli dah kat kedai runcit ...siap makan ngan sambal belacan ..sedap giler ...masak plak kari ikan yg masam masam sket cam mama selalu  buat tew ...makan plak ngan sambal belacan di racik2 mempelam muda ...walaweyyyyy sedap kay siap meleley2 peluh makan ...hover kannnnnnnn siap Isk pun makan sambal belacan bagai ....perghhhhhhhhhh


5 comments:

Jojet said...

akak pregnant kah?

~adeQ~ said...

demam pembawakan ke kak? heheheh

mrs complaint pot said...

tak leh nak anta.. reject.. huhuhu

aishah zaharin said...

moon, awat entry macam ibu mengandung? :) semoga ada rezeki!

ZarinAziz said...

hope ada good news:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...