Friday, April 30, 2010

conteng mata

lama tak main conteng2 mata ...dah sampai umah wat itew wat ini ...mana ada mood dah nak bermake up bagai nak snap gambo la plak lepas tew hahahha tak koser muahahahhaha..tapi bila dah tgk balik gambo nih cam geram plops hi hi hi nih entry pun main entry mee segera ...gtg sebab meggi saya sudah kembang ahahahhahah

4 comments:

aku said...

Dari mata datangnya cinta ..

hehe .. ye ke ? !!!

JuJue said...

maggi kembang takpa... aku skang ni makin kembang mcm mano?

☆ lieya latif ☆ said...

aku tepengaruh beli pallete tu pun dari entry makeup mate ko dulu la tu moon hik hik hik

MrsSluRp said...

hihi maggie kembang ehh...tetiba rasa nak mkn maggie jgk nih..tp mata awak mmg cantik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...