Tuesday, May 18, 2010

k4m1 yg enterpremm

thanks zaimi amik kan gambo ai nga my new toy..tetiba terasa cam tertarik urat leher yer la sebelum nih sangkut hok kecik...tew lom masuk lagi urat keti yg tertarik sama
wah besh sungguh lense pak jemy nih ..tak pa masuk wish list dolu
rasanya kali nih la kiter bwak paling banyak kamera hua hua hua hua kan kan kan siap ada makcik sorang tew tanya nih dari studio gamba mana .
wajah hepi pak jemy ...tak pa weekend nih nak pinjam ngeteh akakka ai follow

sesungguh nya aku tersedar yg ada few job yg masih aku lom upload ke FP ...hampun ..mak sungguh bz . Balik umah mmg tak sempat nak bukak lappy ....ill try my best utk upload kan secepat mungkin .

14 comments:

Ann GreenStrawberry said...

amboiii.. lense dah gabak gitu....heheh.. terbaekkk lar.. hehhe

Raisah @ echah said...

fuuuhhhh akak...best nya!!! verair nak juge....hehe

Miss Moon said...

tew lense abg zaimi ...
mmg best gigil kay pegang sebab beratsssssssss

Anonymous said...

Fulamakkkkkk

chayok chayok moon .. smart arrr yg beso tu , leh senget leher mu

Filla said...

mak aih.. agak-agak pala aku muat tak masuk dlm tu moon? hahahah.. ko kata nak amik gambo prot aku... bile bile bile?hahaha...

Miss Moon said...

hahhahahha wey mmg pun . aku nak nko selak baju bagai wah gitew .....tuttttttttttt seksi auww.

itew la weeekend aku full dow . Insyallah jemaat nih ke aku ke umah nko muahahhah

azdra-azdra said...

klu jemaat nih ko ke umah filla.. aku pun nok gi gaks la.. buhsang dah aku nih.. tpi aku ada tuntutan order cake bodo satu.. cake pandai cam yang ila buat tuh..deco2.. aku cake bodo yang takder deco.. saper nak jawab?

p/s: moon.. takper pelan2 kayuh yer.. insyaAllah termakbul.. yg pic memula tuh..mcm cholis angle pun ada..hehehhe.. gift ada ka?? klu mu bg ambo gift yang lense gabak tuh.. wahhhhhh...... indah niannn.. istana buniannn.. heheheheh..psttt kat opis yer..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

fuh....panjang tul lens dia ...

Miss Moon said...

hahahha angel ke ...sutan jhat dia tgk gamba nih dia kata wah besarnya ...aku pu bodow tanya la ...besar kan lense zaimi ....dia pun terkekekekke gelak ...bukan lense tew tapi pipi awak ...siot ...ada je yg nak kena gegettttttt

Filla said...

pak sutan mmg tawwwwwwww.... suke gurau kasar-kasar manja ngn moonnniieeeee...auwwww mkn2 jumaat ni best gak eh??? *hint hint*

Kak Amy said...

Salam ziarah dari amy...just follow ur blog..pasni jemput la ziarah ke blog amy ye...salam kenal..

Lenny said...

mak aih moon... cam serombong pon ada... tapi sure pasni gambo2 lgk gempakkkkkk!!!

lama tak jumpa moon, lama tak borak.. ai windu sama uuu tauuuuwwww

happy2gether said...

Moon..rindunya kat Moon n yg lain2..korang2 amiklah cuti masa bln jun ni sehari ka...kita pi outing tgk wayang ke, karaoke ke...kesian cikgu nak gak have fun..huhuu....jom aa Ila, Filla, Lenny, Kak Fara...

Miss Moon said...

miss u too mai ...tak pa sabtu nih kiter berhepi hepian ...ha para hubby sila amik gamba para isteri kay akakkakakkaka

ha menariks tew ...insyaallah mai kena plan 1 date ....mai plan kan insyyallah we'll make it happen kay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...