Tuesday, May 26, 2009

Reference Bandung


Lv 7 - Parking paling atas
Lv 6 Food court
Lv 5 Saloon kedai handphone
Lv4 Pusat kelengkapan haji / jubah
Lv3 Kelengkapan Bayi & Anak
Lv2 Tekstil
Lv1 Tektil , telekong , carpet ( harus pegi lvl 1 hokey )
D2 Hanbag n etc

tetiba windu nasik timbel ...benda alah nih la aku duk makan masa duk kat sana . Nampak cam ntah apa apa kering je sebab tak der kuah tapi bila makan mmg agak serasi je ....nampak cam ley wat sendiri je kan ...kowang terliur tak tengok? Ayam goweng , tauhu goweng , Tauhu goweng , nasik n sambal pedas nak mam....


Sila klik pada peta utk rujukan . Please take note start from Hotel Utari up to Hotel Royal dago ...along the road ada banyak sangat FO ...ada Grande , Jetset , Blossom , Glamour , Heritage , Victoria n banyak lagi ...so selamat bersoppingggg

Ini la teh botol yg merata rata di jual kat Bandung nih . Sutan suka lak ...for me its
like jasmin tea . Bila aku minum aku rasa cam aku telan air yg di campor ngan bedak wangi . Mebi tekak aku tak ley terima tapi teh lain yg berperisa sangat dap dap tapi teh botol nih aku ngak suka

5 comments:

shafahanz-iman said...

wah... jadi 1st commenter la ni, hikss.. sronok eh dapat holiday ke tempat yg lebih kurang ngan tanah air sendiri..
Nasi timbel tu sama tak rasanya dengan ayam penyet yg dekat terminal cyberjaya tue?

atty's said...

beshnya g holiday...

iswatie "colours of life" said...

Alamak..x mkn lak nasi timbel.kat pasar baru ka moon?
kitaorg dok meroyan mkn ikan gurame ja kat bandung tuh...

yg teh tuh wati mmg x rasa. Ichlas sikit punya suka minum sampai termuntah-muntah...angin...

fazilzura said...

wahhhh besh nye g sana yek ..

nasi tu leh tahan menarik nyeeee.. adeh lapo ler plakkkk

genny da bomb said...

lapaqnya tgk mknan..huhu..posa arini nih..segala macam makanan nmpk sedappppp jekkkkk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...