Monday, May 11, 2009

Lunch at my house

Ila , Azie , Me , Mai , Mak Azie n Buk Pilla ..acara biasa duduk di meja makan sambil sembang sambil mengadap makanan ...auw nikmat kan . Pila dah la tew poie la basuh tangan dah kering dah tew . Happy aku nengok pilla makan 2 pinggan ..hu hu
2 bibik yang berjaya ..kalau la bibik selawa nih harus la semer berenti kije hokey sebab tak sanggup nak tinggal kan laki kat umah hahahhah . Thanks ya bibik Marsila n bibik pilanie yg gigih memotong ...potong apa tew . Potong donut hokey hua hua hua

Acara bergambar adalah acara wajib lepas kenyang perut harus la bergambar kan sebagai bukti adanya acara berkumpul gitew .
Buk Lenny yg baru sampai bersama periuk berisi taufu fa ...terus di sambar utk mengambil gambar . Kita org mmg cam nih harap maklum la ya . Para suami cepat amik gambar kamik .

Ha mari mari acara lelongan beg , sangat lawa lawa beg yg lenny bawak ..kalau kowang berkenan ley ke SALE BLOG LENNY ada banyak beg yg cun

Model bag ...si kecik molek cik Azie kiter

Masa nih buk pilla dah balik ...so tinggal kita org je . Tenks ye kowang sudi datang jauh jauh ke umah aku ....harap semer kenyang perut suka hati ya . Len kali datang lagi

hilang windu kew...sonok bangat hokey sampai tak sedar dah petang semer pun tersandar kekenyangan . I cooked sup tulang , sambal bilis petai , ayam hitam ala nasik kandar , sayor paprik . Ha tew je tak banyak pom .

Untuk liputan dari wartawan hiburan n wartawan majalah RASA yang lain sila la ke :

Lunch @ Moon's Place..by Fillaniee

Makan makan @ Rumah Moon

pasni kiter wat potluck kay ...at my place . Kalau potluck ...den jemput semer ya ..

7 comments:

Lenny said...

mooonn.... gamboku cam muka bulannn.. penuh cameraaaaaa... ahahhaha.. cam pening sebenarnya sesat.. ahahhahaha.... abis taufoofah jd air soya.. seb baik bleh makan lg kan? sorry.. mesti Yang la nie.. bawak kete cam tak hape sampai ancurrrr taufoofahkuuu...

moon.. best sangat g umah moon.. lenny pon makan banyakkkkkkk... setappp.. nak mintak resepi ayam ngan paprik tuh aci takk???? Yang siap tanya moon ada adik pompuan tak dier nak buat bini muda bleh?? sabo je kannn...:D

Lenny said...

yeh yeh yeh.. mak first to comment.. vangga!!

genny da bomb said...

MOON!!!GAMBO MAKANAN CLOSE UP MANA???HIHIHI

masak apa tu cam best jek..hihi..bila la mak nk rajin masak balik nih..

bestnye gather2 camni..

Filla said...

hahah..pandaiiii moon amik gambo.. ke ko edit? kuakakka... mana gambo vontot de vas aku tu? ko jgn..kang senyap2 si sutan wat koleksi peribadi dier... kuakakka... bongok! thanks moon sbb invite ktorang..siap buat ikan bilis petai kegemaranku.. ko tau prot aku kembung mkn petai?? (aku mmg tau aku x leh mkn petai..tp aku x leh tolak arr keinginan petai tuh).. sedapppp.. 2 pinggan byk okeh aku mkn.. sodap.. best kan lepak..tp aku x leh lama.. radie mata dah nak tekeluar dah.. aku punye kejap..hehe..jap lari gi dapo..mkn tafufa.. pastu lari kedpn amik gambo.. pastu lari try gloss si lenny.. mampos laki aku hangin dlm kete..kuakakakakkaka... best best best!!!

attyfir said...

seronoknya ..jumpa2 kan..

ila de cute said...

moon, seronok sgt gi umah moon, thanks for having us there...makanan pun best best...moon, nape ko letak gambor aku yg boolat tu...adeiii ko tak leh crop ke gambo tu jadi kan aku slim sikit...
kesian aku kena balik awal sbb Hafiz tinggal kat umah...poek le ni ckp tak leh join, so aku tinggal kan hafiz, dah le sian pak jaimy kena dtg cyber konon nak konvoi dgn aku tuptup laki aku ckp dia shooting separuh hari je...hampeh berasap aku...kalau tau baik aku bawak hafiz leh lepak lama sket kat umah ko...

moon, bile next mkn2...buat pot luck plak...

Erin - Ibu Qistina + Qaisara + Qamilia said...

Ala bestnya lepak2 reramai camni sambil makan2..pastu ada sesi lelongan handbeg lak tu...

tetiba cam berkenan kat beg yg Azie jadi model tu.. yg coach stripes tu... ada lagi ke hah? heheheh :D

dah try masuk blog lenny tapi takde jumpa pun coach stripes tu....
moon tulun...tulun...hehehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...