Friday, May 08, 2009

Tagged by Buk Pillanie

1. I you can be an animal, what will u be? Why?
alamak jadi hewan plak ...erm monyet la kots sebab aku lahir tahun monyet 1980 baby uu auuuw . Tapi monyet tak cute hua hua hua .Tapi anak teruna moon recently lepas gie zoo tetiba macam macam haiwan dia jadi . Jap jadi monyet jap jadi lion ..berimaginasi sungguh la isk


2. if you robbed a bank, what do you want to do with the money?
wah besh nyeeeee mau aku beli tanah banyak banyak beli umah banyak banyak kasik sewa kat org . Tapi aku cukup wisau kalau duit haram nih . Kang beli jereta teraccident kang , Beli umah kang terbakar hangus ....adeh wisau hokey . Sopping pun best kan wahhhhhhhhh nikmatssss


3. If you can teleport yourself anywhere in the world..where do you want to be? Why?
wah ini sudah bagus akan ku teleport tengah tengah malam dalam shopping complex hua hua hua ...tgk mencuri plaks ekkekekek . Akan ku pukul 9am aku ke menara pissa , kol 10 am aku ke Paris , 11 am aku di atas pergunungan alps , 12 pm aku di tengah2 tulisan HOLLYWOOD , 1pm - 5 pm aku nak berada di Disneyland ...wah kalau la hebats cam tew . Tak yah sebuk2 booked ticket flight


4. if you know that you are dying, what is the last meal that you want? Why?
Alamak kalau dah di ambang maut tew ley pikir pasal makan lagi ke . Sepanjang hidop nih melantak je kan kije nyer . Harus la duk wisau amalan cukup ke idak . Tapi utk menjawab soklan nih aku akan sebut aku nak makan cheese kek .


5. If you can only kill one person in this world, who is the person? Why?
Bush ..aku nak bunuh dia . Ntah la aku tak suka la ngan kekejaman dia eiiiii tak soka


6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choise? Why?
100 years la kan . Tapi kalau more 24 hours tak larat la maks...nih pun tak sabar tunggu malam nak tidooooooooo jgn ke lain plak ye asal malam je otak kowang ke lain ek


If you can date celebrities, who is that person. Why?
Pilla kalau nko nak pemain bola n pelakon jepun tew ...aku nak dating ngan Keanu Reaves woooo nak dia pakai cam matrix tew ..ooo kacak n sasa sungguhsssss....wake up moooonnnnnnnnn jgn berangan hokey


If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?
aku pun mata duitan cam pillaaaaa aku nak duit ..skrg semer pakai duit hokey .


If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? Why?
aku tak tahu nak tag sapa . Sapa nak buat sila buat ek . Then let me know ...ley mak gie baca afterwards

Pilla bahagia la nko kan dapat kasik aku kerja menaip lebey kan . Siap nko besok ....jangan lupa charge battery ya ...auw tak sabar nak mengediks miskipun besok aku akan berubah menjadi bibik yg berjaya ...auuuw bibik kesayangan pak sutan hu huuu

7 comments:

Filla said...

hahaha...sup tulanggg..sup tulanggg...sup tulangggggg.... (ko buat action ala2 citer zombie kampung pisang yg sebtu 'otakkkk'.. heheh.. ni si fara ler punye pasal ni...

genny da bomb said...

hihik saya pun kena tag menda ni tapi malasnyyeeee nak buat kekekkee...

Akma M.Rudy a.k.a MrsSLuRp said...

hahah klako sungguh bila baca sesekali moon menaip panjang cengini...
yg best tuh xsangka plak kita sekapal & sbaya ye ;p

Sham Ummi Echa said...

moonnn....aku jeles nih... persal ko pon minat si keanu reeves cinta mati aku tu... tu abg keanu aku sorang jer yg punyer..

Unknown said...

nasib baik keanu....huhuhu

anese said...

moon..bestnya pi Bandung...haihh asyik planning pastu tak jadi..
time ada duit mase tak de..bila duit dah habih di sedekah kat tempat lain ..masa ada dok melagut jer...selamat bersopping bebyk yeksss..

attyfir said...

selamat hari ibu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...