Wednesday, September 30, 2009

bila si adik suka kaco org tido

Mentang la dia dah siap mandi n pakai baju semer sebuk dia nak kejut kan Isk
Yaya cam dah rambut helmet dah ...di sepit tak mo di ikat pun lagi la tak mo ...wey anak jipun
Si abg apa lagi ...nyoroks bawah simut ar nasib la tak melalak kena kaco ngan Yaya kalau tak migrain mummy pepagi buter nih
n dia masih mampu tersenyum ...hahhahahah . Kalau tiap tiap hari bangun gud mood kang senang kije mummy ...

Last few weeks dia duk nyanyi lagu nih...hahhahahaha nak tahu lagu apa?

Ada sekor ...anak opaaaaaaaa ( tupai jadi opa)

me n sutan punya la gelak masa tew dalam kereta hahhahahah then sutan tanya ...isk mana isk dengar lagu tew? then dia kata " cikgu isk slalu nyanyi ..kalau nak bagi semer org tido cikgu nyanyi lagu anak opaaaa" hahahhah hebats kan lagu rakyat gitew akakkakakakakkakakk .

5 comments:

Ann GreenStrawberry said...

giler cumel 2 orang kecik ini..hehehhehe....

ibu 2AZ said...

sama je lah anak2 kite..arissa pun gitu..kalo aiman tido lagik..die kejuttkan..pas tu tak leh jauh2..kalo tido pun sorang mesti bosan..

shafahanz-iman said...

Yaya da ikut muka moon arr.. irasnya makin ketara.. comey!

Munirah Abd said...

my kazen pun suka nyanyi lagu tu..

dia hafal thru henpon ibu dia..

memula agak terkejut gak..
camno lak dia leh nyanyi lagu tu..
siap loghat ganu lagi tu..hehehe

Filla ~ Kasih Aleeya said...

syok ler moon aku tgk yaya ngn isk... hehe... mesti sweet dan menceriakan hari2 ko ngn sutan kan?