Monday, September 28, 2009

Misteri siapa yg pregnant



Masih ingat kah anda entry INI dan INI? he he kowang kemain undi buk pilla kan ...and the answer is......

LENY ...congrats lenny . Since ramai dah tahu nko terkena buatan org kali ke 3 maka aku pun bagitau laaaaaa ...ekekekkekeke . entry tanpa gamba misti tak best kan ...since nko tgh bunting nih len ...aku letak gambo masa nko preggy kan Aish dolu .

Congrats ya Len n Yang ....take care hokey Lenny . Kalau nko ada masa berbukak poser ari tew pasti ada gambo nko yg terbaru ...hahahhahahah tapi nih gambo tahun lepas pun jadi la akakakkak

Congrats juger untuk Ija mama Mia and Nadra for her 3rd pregnancy
Congrats pada Diva utara puan Jujue Lopez for her 2nd pregnancy
ha sapa lagi preggy ? jeng jeng jeng ....sah sah aku lom hokey . Time bila telor kuar pun ai tak tahu cam na nak wat family planning cam nih ekekkekeke . Next month ai akan jumpa ngan doc balik ..sebab bekalan ubat 3 cycle dah habih ...cam na makan provera tew ? ermmmm sama jugers ...cuma dari dolu yg 8 hari gap dah jadi 11 hari je gap ...sesungguh nya bulan poser ai tahun nih banyak yg rongaksssssssss

5 comments:

Cik Cookie said...

hahhaa..musim kena buatan orgt nih sis.adakah kerana faktor cuaca?

viruspadu said...

wah wah leny

tahniah noooooooo

Filla said...

hahah... ramai plak yg vote haku peknan kan? apakah itu petanda dan petunjuk utk aku menjadikannya realiti? auwwwwwwwwwwwww..konpem melonjak2 sumer suker..huahahah... sabarrr sabarrrrrrr...
eh congrats utk cik len kerana terkene buatan orang.. ni buatan ada hasil x per.. juga diva utara..ces.. geli ai dgr diva utara!!! hahahah

azdra-azdra said...

diva utara?.. tak leh jadi nih.. aku nak jadi diva timur nih.. tetiba jadi timur leste kang.. haram! hahahahahhaha

auww.. i loike.. semoga tabah menghadapi dugaan dan cabaran during pregnancy ini.. len.. i know u know kan.. jujue.. ko biasa nih.. call i during ur bday.. aku tgh haru ngan open tablenya.. ko kol laks aku.. auwww..

Lenny said...

tq moon... lama moon simpan rahsia..

ada sessi buka puasa je ke? sessi open house takder? ahhaha...

pasti ku datang serbuuuuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...