Friday, August 05, 2016

down betul hari ni

Hari ni saya terbuat benda yg tak sepatutnya saya buat . Lepas tuh terus rasa cam tak tenang je jiwa raga hempedu ni ....huk huk

Kerja bodoh sangat sebab sepatutnya bayar duit kereta. Tapi Moon terbayar duit umah. Padahal rumah dah bayar dah, So terbayar rumah 2 kali .........

Jadinya kereta dah tak dapat bayar. Lepas tuh punya cuak nak bgtau Pak Sutan .....huk hukkkkkkkkkkk

Kita takley call bank n suh dia org cancelkan kannnnnnnnnn

Takpa la nanti bulan depan bayar kereta utk 2 bulan n takyah bayar rumah la

Tapi kenapa tak sedap je rasa niiiiiiiiiiiiiiiiiiii

huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

3 comments:

Miss M said...

Salam akak,

Saya pernah kena macam ni. Termasukkan ke dalam akaun orang lain iaitu adik saya. Penyelesaiannya, saya kena buat 3 kerja.

pertama,report polis dan kedua buat surat rasmi kepada bank menyatakan saya salah masuk akaun.baru pihak cawangan Maybank boleh hold dan call owner untuk keluarkan nilai tu dan masukkan ke dalam akaun saya

Bila pihak cawangan bank dah dapat kebenaran dari HQ,pihak cawangan bank akan call owner salah akaun (adik saya) tu. owner salah akaun(adik saya)tu kena buat surat rasmi membenarkan pihak cawangan bank "menarik" keluar rm1000 tu.jika semua ok,saya kena pergi ke cawangan bersama saksi(saya bawa mak saya) dan cop syarikat untuk selesaikan masalah ini dan saya dikenakan bayaran rm10 oleh pihak cawangan bank.pada hari itu juga saya dah dapat rm1000 saya balik.

Memang banyak kerja lps tu dah serik hehe

Nurain Kamal said...

kak moon.. kalau skip 1 bulan, nanti rekod ccris x cantik.. bayar sikit boleh tak?

ir said...

asyik fikir langsir je..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...