Sunday, July 10, 2011

Update Norma

Alhamdulillah Norma stabil and menunjukkan perkembangan positif . Talib kata Norma dah boley gerakkan tangan n kaki dia lebih sket dr biasa n nampak dia segar je .

Biasa nya Norma di lap lap but last few days Talib angkat Numa masuk bilik air n mandi kan dia ...misti Norma suka . Yer la kalau kiter pun misti nak mandi kan . Masa moon jaga sutan operation hr tew ...dia asek mintak nak mandi je ...maka kena la berbungkus bungkus perut tak mo kena air ...pas dpt mandi segar je . Misti Norma pun rasa cam tew .

MInggu nih adik badik Norma semer dtg to spend time with Norma ...

Nanti moon upload gamba dak Rafiq ...smalam mama mms gamba dia hahhaha makin comel la si Rafiq

Alhamdulillah .

37 comments:

Unknown said...

alhamdulillah..... sity doakan semoga norma semakin sembuh jika diizinkan ALLAH... amin... amin...amin....

AreNieZa said...

waa.. sonoknyer dgo berite nih...

syalinda johari said...

alhamdulillah..ada perkembangan yang sgt baek..saya mendoakan Norma sembuh..ameen...

~ Adinda Indah ~ said...

Alhamdulillah.. Semoga Norma mkin menunjukkan pkembangan yg positif.. Doa Indah sentiasa bersama Norma n family.. Amin Ya Rabbal Alamin..

Azie Rad said...

alhamdulillah....syukur dgr berita gembira ni....:D

Azie Rad said...

Alhamdulillah!! seronok dengar berita gembira ni....moga norma terus sembuh....:D

ida razali said...

Alhamdulilah...smga rmdhan yg bakal tiba nie mmbwa sinar kbhgiaan dlm khdpn norma skluarga....hope norma trs sihat...Amin...

ida razali said...

Alhamdulilah.....smga norma trs shat..amin

ida razali said...

Alhamdulilah...smga norma smkin sht...Amin

ida said...

Alhamdulilah

Hani Syahida ✿ said...

sy doakan dia :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

alhamdulillah...lega sikit rasa dihati ini....

Fiza Zainal Abidin said...

alhamdulillah....suka dgr perkembangan ni :)

FIONA NAQIAH MUSTAPHA said...

Alhamdulillah.. semoga norma sembuh sepenuhnya.. Amin.

Eye_nee said...

Ya Allah syukur sgtt dgn berita perkembagan Norma ni..semoga beliau terus berjuang melawan penyakitnya dan diberikan kesembuhan oleh Allah..aminn..

Unknown said...

alhamdulilah. semoga norma kembali sihat seperti dahulu demi rafiq. amin

KakD said...

Alhamdulillah mudahan Norma akan terus diberi kekuatan untuk terus sembuh.

Alhamdulillah..

Unknown said...

alhamdulilah. semoga norma kembali sihat seperti dahulu demi rafiq. amin

Ieka AbWahid said...

syukur alhamdulillah Norma semakin sihat...
will keep praying for u dear sis..INSYAALLAH..

Get well soon :')

Anonymous said...

salam...menitis air mata sy baca kisah saudari Norma... sedih,anak sulung sebaya dgn anak norma n talib...pisah sekejap dgn anak sy pun dh buatkan sy menangis,apetah lagi norma.... Sabar ye norma,moga cepat sembuh,,,,,

fazita said...

alhamdulillah.....semoga norma cpt2 sembuh..insyallah...salam peluk cium buat rafiq..

Ema Mokzima said...

Allahamdulillah....normah dah stabil... semoga normah akan sembuh dan sihat..amin

Zaza Emeer said...

alhamdulillah... syukur kpd Allah. semoga Norma cepat sembuh :)

Mimy Hamid said...

Alhamdulillah ...semoga norma makin positif..doa dari jauh ni moon...

Ms_JuLiEt said...

Alhamdulillah..semoga norma semakin pulih dr hari ke hari ..InsyaAllah dgn izinNya

Qaseh Suhaida said...

Alhamdulilah...norma mmg kuat semanngat sbb org2 yg dia syg sentiasa support dia..

afiqa.z said...

alhamdulillah, saya doakan norma sihat, saya ada juga ahli keluarga yg pernah menghidap cancer, tapi apa yg saya tahu, cancer ni is about survival, and semangat. saya doakan norma ada semangat yg kuat. insyaallah akan kembali pulih seperti sedia kala. AMIN.. :)

Anonymous said...

alhamdulillah..sronok dgr perkembangan +ve k.norma..moga k.norma sihat di bwah lindungan ALLAH..amin..

LiNda said...

Hai moon...linda baru je tau pasal ur sil..i juz want to sharing some information..last year i ade keje ngan MAKNA (majlis kanser nasional)..maybe u can give Norma try minum juice brocoly..ikut pd research juice brocoly mmpu mengecutkan that tumor..juz basuh brocoly tu bersih2 n then amalkn wat juice brocoly tu ari2...:)

muny lily said...

salam kak .
saya terbaca kisah akak norma pas 2 saya cite kt ayah saya . ayah saya nak hulurkan pertolongan . rawatan tradisional . ayah saya xde minta bayaran sb ayah saya cakap die tolong kerana Allah . yang penting kene yakin dgn kudrat Allah .

kalau akak sudi akak inform dekt facebook kakak saya http://www.facebook.com/profile.php?id=100000659136303(juniza maslan)

Ziela said...

K. Moon, tlg ckp kt norma sy rindu saat kami bersama di Benut dulu...ader ms sy dtg jenguk dia.skrg bz cikit coz sukan...norma, i love u n miss u so much...norma, aku yakin kiter bole bersm spt dulu.. Ckp kt dia yer k. Moon..apa2pun norma mmg kuat...emmuarghhh sahabat ku...

Anonymous said...

salam moon,

Nak tanya cost untuk ubat B17 tu berapa? marilah kita ikhtiarkan untuk dapatkan fund utk ubat tu..kitabuat tabung dekat utusan ker, berita harian ke atau tv3. Jangan fikir untk tagih simpati or publisiti ke hapa..but for teh sake of norma life, Rafiq life and Talib's love. Kalau Moon sudi, Moon buat la write up yang official pasal Norma n Talib ni, maybe kita bole circulate kat mana-mana corporate body, agency. Im quite sure there are many out there wiling to help. Nak suh saya circulate kat ofis pun bole. Kita ikhtiar dan cuba...Insyallah.

Lagi satu, melalui bacaan dan khutbah dekat tv, ada ustaz kata kanser ni berasal dr jin dan syaitan. Maybe Moon boleh google sendiri nanti utk tau lebih dalam. Saya skang pun slalu pasang CD tu kat rumah evernite running. SO, pastikan selalu pasang dekat Norma CD susunan ayat Ruqyah. Insyallah, moga ikhitiar ini juga boleh merawat Norma.

Ruby Ibrahim
rubihazatul@yahoo.com

Ummi said...

Assalamualaikum Moon...melangkah dari blog Cahaya Qaseh dan ingin menyelami kisah Noorma...terharunya akak...moga dia cepat sembuh dan seluruh family terutama suaminya juga tabah untuk mmberi semangat kepada Noorma dalam menjalani rawatan....kesiannya dia berjauhan pulak dengan baby Rafiq...huhu...Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui dengan apa yang tersurat dan tersirat pada setiap kalam hamba-hambaNya... InsyaAllah nnt akak akan cari masa untuk publish cerita Noorma kat blog akak..moga ramai yg mendoakan... :D

habibah_bib said...

Assalamualaikum, kak moon... Sedih dan sebak saya membaca kisah noorma, talib dan baby rafiq. Kalian adalah pejuang... Semoga sentiasa diberikan kekuatan, dan semoga noorma akan sihat. Apa yang saya tau, pesakit kena kuat dan tabah. Tak bleh tension2, nanti sel2 aktif balik.... Saya ternampak web ni dan mana tau boleh membantu. Ada FAQ dalam web tu, dan kak moob dan keluarga boleh telefon sendiri pemilik klinik ni. Klinik ni menggunakan terapi ozon oksigen. Ni website: http://klinikmedialhilmi.weebly.com/ . Harap ianya dapat membantu... Insya-allah..

Anonymous said...

semoga norma kuat untuk melawan penyakitnya.semoga norma semakin sihat.insyaallah...amin

Mohd Azmi said...

Salam,

Moon sebenarnya saya ada nak mencadangkan Higoat tetapi takut nanti kata saja saya nak carik market saya jer, berdasarkan pengalaman saya bertemu dengan testimoni pengguna Higoat secara live ianya mmg sangat menakjubkan. Testimoni terkini saya jumpa di satu program di Taman Melawati, KL. Seorang wanita sudah mengidap kanser tahap 4, telinga dan mata sudah mengalir darah serta tangan pun sudah tak gerak. Alhamdulillah setelah seorang memperkenalkan Higoat kepada beliau, dia telah mengambil Higoat dan keputusannya setelah dia minum SUSU Higoat ini dalam seminggu sahaja dia telah mula menampakkan perubahannya. Tanganya telah mula boleh menggenggam dan sekarang beliau telah sihat seperti orang lain hasil keberkatan SUSU Higoat ini...Thanks.

Miss Moon said...

yer ke wak....ok gaks tew .

Talib duk bg numa susu kambing yg fresh tp tew la kadang susah nak dapat yg fresh kan

ok nanti moon bgtau ke talib kay ...kalau on moon gie amik je kat umah wak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...