Thursday, November 29, 2012

Suar semer koyak

Semalam call bebudak yg jauh di Taiping sana nun ...rindu nya la kat Isk n Yaya .....

Masa call dia org tgh makan . So very the mak mak terus tanya soklan ...

wat apa tew ...

makan apa

makan banyak tak

rindu mummy ngan daddy tak

tew adalah soklan very the default kan .....yer la kan takkan tetiba nak tanya soklan ...eh ada tgk citer Adam & Hawa tak ....banyak tah duyan di jual di tepi2 jalan hhahahahah . So rasanya kalau tepon misti soklan default tew kuar ....misti kalau Nani dgr nih ingat apa la Munirah nih ingat bebudak nih tak makan ke hahahha . Ai kalau dia org duk taiping mmg tak riso sebab sah sah dia org akan makan banyak ....lega dgr sora Isk ngan Yaya

Then Umi plak ckp ........Umi kata ...

Akak Mama kata nanti abg Talib nak dtg sini kan . Ley tak akak kirim suar panjang Isk ngan Yaya sebab suar Yaya dah koyak2 ...Isk pun sama .

Uiks lasak betul la Isk ngan Yaya ...n ai mmg tahu kalau Yaya mmg montut dia tajam ...mmg slalu la suar dia kuyak ...........

Si Isk plak suka pakai suar londeh pastuh duduk terkangkang so mmg part celah peha tew mmg slalu kuyak ...kadang koyak yg tak dapat di baiki dah ......hancos hokey

Umi kata Yaya dia kuar main sekalik balik suar koyak ...kat lutut semer amboiiii Yaya .....vley tahan melasak ek .........

Tak pa ...nih mummy dah pack siap siap semer suar .........Tak saba nya nak jumpa Isk ngan Yaya .

Yaya kata dia tak mo balik sebab dia nak duk sana lama lama . Yaya kata Yaya jaga Rafiq ...makan sama sama ngan Rafiq , n yang paling best sebab yaya nak duk sana adalah ..........sebab yaya dapat main pipi Rafiq ........adoooiiii kakak yaya nih dalam banyak2 benda ...pipi Rafiq gaks yg kamu aim ya .

 hahhah  misti Rafiq rimas sebab pipi asyek kena uli ngan kakak Yaya 
tapi mummy tak risau sebab mummy tahu kakak Yaya misti jaga n main ngan Rafiq elok elok sebab dia mmg sayang giler kat Rafiq . ...hish sedap betul la kalau dapat pelok rafiq cam tew ...gerammmm

5 comments:

vidalsisah said...

Rafiq dah brapa bulan ek? Lama dah tak bw kat blog moon, yela lepas arwah meninggal tu dah jarang bukak dah...sori ek!

Mia Kassim said...

comelnya rafiq.....:D

JuJue said...

aloohh kakak yaya is so sweet.

Sue said...

sedapnye tgk badan rafiq si yaya pelok2. hehe.. mesti seronok budak2 tu balik kg kan moon. seronok org ada kg ni..cuti sekolah bole antor anak balik kg main ngan nenek atok sepupu sume. sue pulak, belah husbd kat pahang. tp mil n fil sibuk meniaga kedai makan, ala2 kedai kopi..dari pagi smpai ke tgh malam. so mmg sue pon tak berani nak hantar budak2. sbb konfem tak terjaga. lgpun damia mmg tak nak dok sana.. xde sape melayan dia. kat sini even sepupu da besar2, da kawen..tp suke melayan dia...

mrs kayrul said...

untung rafiq dapat sepupu yang penyayang macam kak yaya..kak yaya bagi hint nak adik lagi tue...hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...