Wednesday, September 10, 2014

Ngata riti

hahah misti org ingat apa la kak moon ckp ...bahasa apa la ngata riti tuh

Ngata riti = merata rata

Isk la nih ...mmg lego dia ngata riti dlm umah nih ...kat atas ada kat bawah ada ...kat dapo ada kadang dlm tandas pun ada ....nasib dia tak letak dlm peti ice mcm dia letak kereta hotwheels dia dulu

 
Ha ...letak je kat situ ...
 budak neh plak dah pandai dah berdiri n capai semer benda ...bila dia nampak Lego abg ...misti la dia nak kan ..
So , sekarang nih mmg tak ley lepas je Mek Sarah neh sebab dia dah start pandai kutip benda atas lantai masuk mulut ..........

5 comments:

AMIIZAA said...

salams kenal moon,

dah follow :)
comelnya bb...tangan comel mengapai2 cute sgt:):)

Mila Hilas said...

alaa comelnye budak tembam ni..hehe

Cik Puan Fairul said...

nak berguru ngan kak moon la tangkap gambo....

Abah BBZ said...

Hi moon..budak tu comel..jom singgah blog abah..
http://abahbz.blogspot.com

fazilzura said...

hohoiiiii hoiii ..

haaaa bahayaaa tu kalau dh si tomei tu dh leh capai atas meja tu .. kang dia ngap plok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...