Thursday, May 05, 2011

Update : Norma at HKL day 66

Urgent update :

Norma masuk lagi ke dewan bedah buat kali ke 5 ..ya Allah kesian sungguh kat Norma . Baru je 2 hr lepas Talib mms gamba Norma duduk atas katil n mintak Talib tolakkan dia atas wheelchair pusing2 wad ..sonok sungguh kita org dpt tgk mms talib tew ...sekalik semalam dpt berita yg kurang bagus

Norma muntah darah n tetiba keadaan dia menjadi sangat lemah . Doc akan buat endoscopic n colonoscopy utk tahu dr mana dtg nya darah tew

Semalam doc bukak balik kepala norma utk cuci kerana sepatutnya norma menjadi semakin baik tapi ntah kenapa keadaan dia makin merosot n mendatar .

Susah hati tol la semalam . Sutan dah ajak dah pegi ke HKL tgk Norma tapi tew la keadaan sutan pun tak beberapa bagus . Mama tak kasik sebab risau kan kesihatan Sutan .Sutan kata tak pa la dia duk atas wheelchair pun tak pa ....tp kita org tak jd pergi sebab risau plak pasal kesihatan pak sutan . Norms ....akak ngan abg sentiasa doakan kesihatan Norms . U stay strong ya dik ..

Now norma berada dalam ICU ...

7 comments:

eLYies said...

ya allah..semoga norma kembali pulih...amin!

fazilzura said...

moon banyakkan saba & doa key .. dugaan beso ni.. aduyai

Semoga Norma tabah hadapi dugaan ni

Aapitz said...

Moon, byk sungguh dugaan moon lately nie....

Nak ckp bersabar - it's too cliche

Apit doakan moon kuat semangat and cekal nak harung semua nie tau...Apa2 pon think positive yer...hugsssss

KaSih_QisDina said...

Insyaallah, ada yang tersurat & tersirat di setiap kejadian.Semoga semua ahli keluarga Norma dpt membantu dia untuk lebih cekal & kuat semangat untuk menghadapi ujian yg getir ini...especially for her baby's... :( (Sedeynye...)

Anonymous said...

Ya Allah,ingatkan noma dah ok..xsangka berat sungguh penderitaan yg dia tanggung..marilah sama2 kita doakan agar penyakit noma sembuh spt sediakala..amin ya rabbal alamin..

Anonymous said...

how numa now?

AbbotCottage said...

Fidyah Fatihah utk Noormawati binti Mohd Rasif, Al-Fatihah..amin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...