Tuesday, December 18, 2012

Jualan Penghabisan Stok GLOBE

Semalam Khan call bgtau

Moon , we are clearing all the curtain . All curtain will be flat price

Wowww hebats sangat . Ari tew ada pegi sana n bos kata nanti dia org akan tutup sementara utk renovation besar besaran . Yer la u ols bangunan tew kan dah umor 30 thn ++ dah sama tua ngan akak neh ha ...so mmg perlu la di upgrade semer ....

So sapa nak ganti langsir tew ...sila la pegi cepat2 sebab nanti globe tutup for few months utk tingkat atas tew .......so ni mmg clear kan stok punya . Pastuh yg dia org nak clear kan nih bukan kain lama lama yg dalam ceruk gudang ke hapa . Nih semer kain baru dlm thn nih jugaks

Kain langsir bidang 60' - RM 10

Kain langsir bidang 120' RM 15

allllllllllllllll curtain tak kesah la harge 50 ke 60 semeter pun jadi 10 n 15 henggetttttttttttttttt

so sapa dah pernah pegi mmg tahu la material kain kain kat Sarah Hughes globe tew cam na .....mg tervaek



Offer start today 18 dec 2012 sampai 31 Dec 2012 ONLY

2 comments:

Waney Zainuddin said...

ini sudah bagus. hehe :D
work-at-home-mom

sha said...

dia ada buat tempahan jahit sekali x moon?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...