Wednesday, December 05, 2012

Ephyra double promo

  
 Misti ramai dah tahu apa itu Ephyra kan ...n rata rata sekarang semer mmg bagi +ve feedback pasal Ephyra collegen ni ...kalau google mmg berlambak kuar hahhaha ...pastuh brg baik misti la laju je kan ...

Kelebihan EPHYRA

1.Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri
2.Membantu memulihkan wajah yang bermasalah
3.Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
4.Formula anti penuaan yang berkesan
5.Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar
6.Mengandungi khasiat prebiotik yang tinggi
7.Melancarkan system pencernaan dalam badan
8.Mengurangkan kadar kolesterol
9.Meningkatkan tenaga dan daya ingatan
10.Meningkatkan system imunisasi anda
11.Mengatasi masalah imsonia
12.Mengawal berat badan dan meningkatkan metabolisme
13.Melegakan sakit dan radang sendi
14.Menjaga kesihatan kardivaskular

 

 Bancuh 1 paket Ephyra dalam air suam atau air sejuk


  
ia nya mudah larut ...kacau saja ngan sudu . 
 nih la warna nya . Rasa masam manis perisa tutty fruity n sangat senang nak minum .

Moon dah try Ephyra nih sebelum nih and mmg best sanga
boley rasa tang kulit tew ...
kulit rasa smooth je . 
Jerawat pun mengecut ...
kulit jadi cerah n lembab je ...A1
Rasa bertenaga lepas minum 
Rambut pun dah tak gugur sangat dah .,..so part nih ai mmg bg A1

So moon stop utk few months ...
then terus rasa rugi je ...asal aku stop ek ...
terus je frust bila jerawat naik mencanak 
jerawat dah turun tinggal plak parut 
parut tew dah la lama nak ilang kan 

so terus call shida n order ephyra 
sebab ai know ephyra ley bantu solve kan my problem 
n walaupun saya idak la rasa tetiba putih melepak kan 
tetiba persis artis K Pop ke apa 
but ramai dah tegor nampak cerah 
n kulit nampak sekata ..
yg penting kita tahu sendiri apa perubahan yg kita alami 
kulit pun tambah lembut utk di belai ekekke 

So sekarang Ephyra ada buat promo ...

DOUBLE YEAR END SALE

2 kotak Ephyra utk harga RM 400 ( bermakna RM 200 1 box )
1 box ada 30 sachet utk sebulan ya 
Kalau beli *sekotak je harga dia tetap harga asal iaitu RM 228 

offer start 3 Dec 2012 - 14 Dec 2012 only 

* Tapi kalau anda like FB Ephyra@Bangi anda akan still dpt harga istimewa utk 
belian 1 kotak . Just inform Shida u dapat tahu nih from blog Moon . Then 
baru la dia akan kasik potongan ya .

email : shemiqi4u@gmail.com
hp: 012-652 5861 ( can call or whats app )


 so sapa yg duk tanya ...apa rahsia apa rahsia ........well kini ia bukan rahsia lagi la kan ..


1 comment:

shafa said...

Should try lh ephyra nih...Tp tgg keje dl br nk order..skang nih tgh unpaid leave...