Wednesday, March 04, 2009

Time jerawats nak naik

Tak suka ...bila aku susah hati je pikir lebey sket ...banyak la jerawats yg naik tak sokaaaaaaaa
so relax kan diri anda..hahhahahah

satu lagi masa time nak red flag ...ha jerawats pun dtg skalik ...tak soka . Setelah 9 bln + 10 bulan ..baru la umah ada supply pampers mak akakkakak . Kalau tak mmg tak der bekalan tew . Org kata lepas branak peyed pain akan hilang ..tak der nya . !st time dtg after bersalin , perut sakit bangat . Rasa cam contraction pun ada . PInggang pun rasa cam nak patah ....adehhhh. So after nih kena langkah berjaga jaga la cik moon ya . Kang kuar adik utk Yaya kang ...hikssssss . Ari tew perancang sdn bhd ..no pils no implan no injection . Sendiwi mau ingat la ek ...

8 comments:

yantz-yeem said...

heheheeh..normal la tu moon....xpe jgn susah ati...moon kan sentiasa nmpk cenyum jek.....adoiii aku plak riso nie...bile red flag nak muncul nie?

Sham Ummi Echa said...

heheh.. kita nih mmg sntiasa jer riso bila red flags x kuar kan..

tp kan moon..aku lepas kawin mmg xde period pain lg dah..ilang terus ko

Filla said...

hehe... aku dulu moon cpt jek dtg peyed balik.. lps jek pantang terus dtg.. gitu!! aku x der nyer pil2 ker.. implan ker aper ker.. x nak aku..takot!!
ishhh bab jawat nie..eii aku tensi oke... dia bukan kira nak peyed baru nak naik jawat.. soka2 ati jek kalo nak kuar!!!

Mrs.Nury said...

bab2 jerawat ittew sudah normal moon...tp nury biler umur dh cecah 30-an hormon dh bertukar.Jerawat sudah kurang...alhamdulillah.Lepas 10bln baru dtg period ker??Kira lambat jugak ek...nury masa time balqis dulu lepas 4bln dh dtg tp yg kedua ni tak taula camne.Lain org lain caranya kan

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

anda tlh di tag ;-)

Mrs.R @ Emi said...

akak..kasik emel..nnt sy add kan akak :)

Anonymous said...

Wife saya sebelum kahwin tak penah ada period pain. Tapi lepas dapat anak, kadang-kadang ada period pain. Macamana pula tu?

Miss Moon said...

ntah la kan ..lain org lain plak kan ...untung lamana mana pompuan yg tak pernah sakit masa peyed .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...