Friday, December 30, 2011

tingin nye nak wat neh


comey sungguh la kalau duk kat meja kan .......

tomey kan tomey kan .....

nampak nya kena KIV dulu project neh sebab banyak gamba customer menanti yg perlu di siap kan ......caiiiyoookkkkk




4 comments:

Amni said...

chaiyok akak! Yeay! Amni pernah beli je benang.. tp tak buat2 pun.. hahah..

AzNuRuL AzMaN said...

dulu ada trend makcik2 dekat kawasan rumah kait mende ni..lapik meja tv kusyen segala benda nak alas dengan kait camtu..dulu masa kecik saya reti kait..tapi lepas sekolah rendah dan sekarang di ambang 30 ilmu tu macam pupus plak dalam kepala..harus belajar kembali =(

AbbotCottage said...

haaaaa, kalo dah buat, harus la amik tempahan kan kan kannn???

Vegetable salad said...

Beautiful

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...