Friday, September 07, 2012

pegi buat passport

Ari tew gie wat passport Isk . Sebab kita org je yg ada ...dulu pegi Bandung 2009 ..tew  pun bawak Yaya je Isk tinggal . Pastuh kemain la Abd Isk duk tanya bila nak bwak Isk naik kapal terbang ...ater nya umah dkt KLIA kan ...sah sah banyak kapal terbang duk lalu ...

So pegi buat passport dia kat Imi Kajang
vley tahan ramai jugaks org

huhu ...merasa la nunggu nom di panggel ...tunggu utk anta borang hahah

Isk pun kemain la busan nunggu ...muka tew siap ada luka kesan buku novel jatuh atas muka . Sian Isk tak pasal pasal kena ..tak pa la Isk ek adik kan tak sengaja .
memula nak amik 2 thn je ...sekalik pak sutan kata alang alang wat 5 thn terus je la ....yer tak ye jugaks kan ...save sket
kol 4 15 pm baru dapat passport Isk ....so nih kita kira hari je la ya Isk ..

2 comments:

miszme_ieda said...

jimat ke kak? jimat masa yela kot. tapi kalo in value:
2thn= rm100

renew lagi 2 tahun
4thn=rm2oo (rm100x2)

renew lagi 2 tahun
6thn=rm300 (rm100x3)

tapi kalo direct 5 thn=rm300
rugi setahun

heeee.....biasa la kan bdk2 akaun ni memang suka nak tengok number.
tapi, jimat masa tu betul sangat la. kalo amik 2 thn, kena beratur 3 kali setiap kali renew utk jd 6thn. tapi kalo amik 5 thn, beratur sekali je...

nway, salam kenal =)

Miss Moon said...

ha ha kan ...

kak moon buat utk Isk sahaja .

RM 150 - 5 years

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...