Thursday, September 20, 2012

Shila Amzah in Asian Wave

Dear Shila ,

Malaysian semer sangat sangat berbangga ngan anda ....caiyook Shila caiyook

memula dia nyanyi lagu Adele ..n mmg best



pastuh yg nih lagi best dia nyanyi lagu cina woooooo .........n ni hen mei la shila...



n utk lagu cina nih dia mmg dapat pujian la sebab semer sebutan dia tervaek ...n nih adalah lagu asal forever love ...n Malaysia dah buktikan yg kita mmg 1 malaysia . Shila nyanyi lagu cina n peserta cina malaysia nyanyi lagu melayu .........siap berkebaya bagai .........bangga wooo

tetiba video Lee Hom nih org serbu sebab nak tahu nyanyian asal . For me Lee Hom nyanyi lembut je n shila nyanyi dalam suara lantang dia ....sebab dia kan masuk pertandingan kan ....so dia kena tunjukkan kebolehan suara dia ....apa pun mmg tervaek la shila ...n u make us proud girl ...........

4 comments:

Rozita said...

memang suara dia ni sedap...orang kata kalau suara sedap boleh buat orang meremang bila dengar..

Irfa said...

terus cari kat you tube
mmg kelas suara dia

Norasiah Nasir said...

MASA DIA NYANYI KORUS LAGU WONG LE HOM TU..MEREMANG BULU ROMA..WALAUPUN TAK TAU MAKNA..TERBAEKKK LA SHILA..:)

PinkUmmi said...

memg power la suara diorg nih sume

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...