Saturday, August 22, 2009

bangun pagi gosok gigi...cuci muka....


alahai isk ...dah ada rupa org bujang dah ....nampak cam anak teruna ekekekekk baru bangun tido rambut mengerbang akakakkakaka ....ha bangun pagi gosok gigi ...cuci muka ...ha jgn gatal gatal terus nak pakai baju ...terus mandi ...
ha apa si kecik nih buat kalau nampak abg dia gosok gigi ? ha dia pun akan sebuk juger nak gosok gigi ...walaupun dalam bilik air tadik mummy dah berus gigi dia ...


dialog puasa ngan iskandar
Me : Isk hari nih semua org puasa ...isk pun kena belajar puasa tau
Isk : Isk tak ley makan ayam tak ley minum la ek mummy
me : yup . tapi sebab isk kecik lagi kiter try dolu ek ...try sekejap sekejap ...nanti lain kali isk dah besar sket isk boley puasa penuh . malam baru makan
Isk : alamak ..................mati la sayaaaaaaaaa ( sebijik diaolog upin ipin kay ) ....ermmmmmmmmmm ayam gorennnnggggggggggggg sedap nyaaaaaaaaaaaaaaa

aduiiiiii ke cerita upin ipin laks ....






6 comments:

cha @ miza said...

salam moon, mmg nampk sgt Isk dh jd anak teruna..mcm dh beso sgt dia yer..sebaya ngn anak miza (alif)..Isk nmpk matang dr umor dia..dia pon dh bujak bckp.. Cemane moon & sutan didik dia yer??..miza ni garang.. ajar anak pon garang jer..hmm..rase bsalah lak..

shiemz said...

Haha..xpe isk..pelan2 yek... kak moon kena support... :D

Munirah Abd said...

geramnyaaaaaaa nengok si yaya niii..


hehhe kelakar lah isk ni..

xpe slow slow isk blaja puasa k.. :D

anese said...

nak join jugakla....sedapnyaaaaaaaaaaaaaa!!! haha

ckucin said...

sebelum tido smlm ckucin tgk ler entry terbaru moon.. tup2 mimpi laks si isk dan yaya tu.. dlm mimpi tu kita orang ala2 cam dah lama kenal laks.. Apa petanda tu yek Moon???

Miss Moon said...

ckucin ...wah terbawak mimpi lagi ...ekekekkek

petanda nya ...mengikut amalam hamba ....rasanya kena ketemu ..kalau tak maka 7 hari 7 malam la wajah kanak kanak itew akan bermain di mata hahahhahahahahha