Tuesday, August 11, 2009

sneak peak - ain & Bashir's wedding

ha ha ...akak letak sket sket dolu ek ...yg bnw . Nanti bila dah upload full version akak bagitau ain kay ...psstttt u look so beutiful la ain .

Ada banyak lagi gambar nyer ..nikah , persalinan 3 pasang , malam berinai and majlis bersanding ..akan di apdate dari masa ke semasa

My fav pic of all ..sweet je . Pesanan to pengantin2 ...jgn takut buat muker giler giler .Nanti bila anda tgk balik ur wedding album pasti anda akan tersenyum . Many thanks to both of u ...sporting beb .
Penutup cerita harus la gamba moon ngan pengantin yg handsome n cun melecun nih ...sila abaikan muker kew yg kepenatan hahhahaha ...slamat pengantin baru to both of u from moon sutan n zaimi ...
hahhaha mak nyebuk lagi ...buat sekian kali nya muker ai banyak bersama ngan pengantin ...mak sukaaaaaaaaaaa , nasib la ada sepupu ain kan ley la dia snap snap gambo kiter , kalau tak kempunan la ai nak makan telur ikan tembakul hahahhaha bukan kempunan nak bergambar ngan pengantin yg cantek .

Besok nya , Sunday ..moon ada dating ngan budak handsome nih ...




13 comments:

fazilzura said...

naik seri pengantin

shiemz said...

santek....

cookie devine said...

comelllnya..cantik sgt dia make up.

illa said...

Kak moon o0oo kak moon...
sanggupkah kak moon g johor mase sy kawen nati....

Ann GreenStrawberry said...

hehehehe..
pengantin nak sebok jap..eh..haah lar sgt cantek beliau..miahhahah..
sila lempang pengantin yg amat photogedix ni..hahhaha..

kak moon i love u...
toceiii..pic2 best gilosssss...

Sally said...

Cantik betul moon ambik gambar..sangat suka!

anese said...

huhu..aku pun nyesal sbb zaman aku kawen dulu2 tak pun ambik gambar best2 cam ni..yang kat rumah hubby okla..yang kat rumah sendiri main dgn jurufoto kg..huhu..ambik kan gambo kami pki baju pengantin lagi sekali bleh?

Miss Moon said...

anese, wey gamba kawen ai ngan t sutan pun tak lawa eiiiiiiiiiii tak suka ...sangat bodow kay semer duk main 1 2 3 senyummmmmmmmmmmm ...sangat plastik muker aiiiiii ....bila tgk balik skrg nih banyak gambo pengantin yg lawa lawa mak jeles kay terus rasa cam nak melakonkan balik saat saat kawen tew hahahhah vley?

kalau u nak ..kiter bisa arrange kan hahahha u know how to contact me ...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa sadis mengenang kan gambo kawen ku ...tak tantekkkkkkkkkkkkkk

Ann GreenStrawberry said...

kak moon...jom wat photo shoot pic kawen kak moon n abg sutan...baru awwww.... lawa nokk...mak ske ok..hehehehe

Miss Moon said...

ha boley gaks tew ain ..then suh kak aini yg make up kan auuu baru meletops ....then suh bashir snap gambo kita org plaks .

tapi nih dah bam bam cam na ...pas poser boley la ...hahhahah baju nikah dolu ketat tang pungkoq ...ha cam ne tew

Ann GreenStrawberry said...

alar...takpe bam bam tu...camera trick kan ader...nati leh nampak lansing gitu... klu make up ngn kak aini.. compom meletoppss nok.. mak hayam aini pun suka nyah...cuz dia mekap meletopssss...mihahahhahahaha...

Iela Fazielah said...

cantik nye gambar akak tangkap..... expecially gmbr anak2 akak... boleh le sy upah akak tgkp anak sy... nak no contact leh x? emel sy ilahfazilah@gmail.com

Miss Moon said...

Iela moon ada mailkan my contact n quotation for your reference