Tuesday, July 06, 2010

girls day out

wah sangat sonok hang out ngan kowang ...thanks Mai , Ila n Len ...buk pilla tgk je la ek laling ...maaf ek nih entry 2 minggu lepas ...skrg baru upload ...hahhah melampoooo delaynyaaaaaaa


Chocomon yg sangat sedap ...roasted almonds in choc0late ....RM 20 for 50 ...kalau nakk let me know nanti ai kasik nombor tuan yg buat nih ...sangat sedapsssssss
umak ai kaya SR ari tew ...bergelas kita org minum


manggo tanggo yg sangat sedap....cam mangga yg di blend n di bekukan ...

love u galssssssssssssss muah ..dah lama mak tak dpt lunch ngan dia org bila dapat gumbiranya hatiiiiiiiiii

7 comments:

.:nhalilah:. said...

bestnyer buat girls day ouot.. lama tak buat xtvt ni.. last buat last 2 years.. wahh.. lama tu..

Lenny said...

hehehe.. moon.. syiok kan? nanti kita wat lg okeh.. selang 2-3 bulan sekali ok gak kan? lama tak jumpa.. tak cukup masa nak update citer masing2.. ahhahaa..

tapi owh... mak sungguh bulaaat... bila tgk gambo sendiri rasa nak nangesss!!

tapi masa makan arituh ada beringat? nan adoooooooo:P

azdra-azdra said...

wah teringat masa kita bergumbira di SR nih.. agak2nya tmpt nih dah wajibulghunnah utk geng2 kita nih melepak.. ehehehehe

ok.. aku ada sedikit kedengkian di situ.. al maklumlah.. akukan pendengki.. tpkan.. since waktu pantang aku habis 8hb nih.. meaning that aku dah bley cuti lepas nih..so kalau aku cuti sehari.. korang jumpa aku tak??? hehehehehe

Lenny said...

fara: ko bgtau la awal2 ko datang bila.. aku try usahakan.. aku dah pandai pegi cyber dah skang.. (rasanyerlah..)

ila de cute said...

best kan sekali sekali wat gossip girls session...fara, bila ko nak dtg??? mari mari...coke bali ko ada pd aku ni...

happy2gether said...

Moon..lmbt plak mai komen...x perasan ada entry nih..eheheh...mmg bestlah gossip session n lepaking nih...sgt2 happy korang sanggup tunggu mai yg lambat nih...mai pon sgt bam2 semula dagu berlapis gitu...huhuu tidakkkkkk......tp mkn mcm2..ahhaha

Azie Rad said...

bestnyeee...bagus korang BFF...lepas ni boleh aku nak join sama ye. hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...