Sunday, July 18, 2010

Melawat Zombie

Ha nih org tgh kelaparan ...sila abaikan dia ek ...Zombie habih 1 tupperware biskut nko akakka. Memandangkan kiter dtg ke umah org dalam pantang yg tinggal bersendirian di kala itew ...maka harus la kiter buat seperti umah sendiri ...amik mug sendiri n bancuh air sendiri ...ha ha ha bagus la ...

Azie , nko mmg berbakat la pegang baby ...jom batch 3 . Fara nak join skalik?
Bagus kan kiter menguji kesabaran buk pilla hahahha kesian dia tew dah la lapa ...kiter plak sampai hahhahah ha rasakan muahahha
Menurut mak zombie anak nya ini suka tido di waktu siang ...masa kita org ada kat sitew tido je dia ...senang kije mak zombie nak masak kan lunch .
Buk Azie ..
Buk Moon yg geram tgk baby ..
My best buddiessssss

Tgk ngan anak org pun nampak carring sangat ...ha azie dah tiba masa nya tew ...
bila anak tido ley la mak mak mempoyokan diri di dapo hahahah
Harap maaf ek ada sorang tew dia sengal sket angkara kesan travelling ahha. tew la lain kali kalau naik bas jgn baca novel ke hapa nanti kapla fenin ...pastuh senang masuk air
sebab tew sia kadang suka menempel2 begini ...windu somi nya barangkali hahahhaha..ke nko saja nak bg aku nampak giant nih Fara ...kiter kan sama tinggi je kan
Jom nyanyi ramai ramai ....pohon beringin ....tegak nya tinggiiiiiiiiii ....hahhahah waduh buk pilla sedih nor nengok pegi menyental baju plopsssssssss...yer ini adalah hari ke 30 muahahha tapi bagus dia tak mencangkung ...siap bersimpuh ayu di sitew
waduh banyak membasuh ya buk

wah im sure pas nih Filla terus jadi slim melim ...penimbang depan toilet tew ...
ok buk zombie kami pulang dulu ...nak pegi lunch kat Saaba plaks ...hahahha aku tahu nko tergoda nak makan kat sana jugaks ...tapip saba ek 10 ari lagi akkakakak...aku nampak Radie dah tanda2 kalendar dah tew membilang hari akakak oppps terboco rahsia

3 comments:

Jehan Najib said...

suka tgk.. mcm happening je melawat org dlm pantang eh...

Azie said...

hehehe...memang enjoy....aku masuk opis...kena menjwb ngan boss....sbb lambat masuk....nasib k.zas sporting.....tu lah dia kalau dpt pekerja yg tak cemerlang mcm aku..kah kah kah. Apa pun aku enjoysssss sgt...lepas ni lenny, mai ngan ila harus ketemu....heheh

Filla ~ Kasih Aleeya said...

hahaha... kelaka lah moonnn... memang series..mcm bibik dah muka haku... tp mmg enjoy korang dtg.. azie ngn fara lagi ler.. lepas subuh dah sampai..,aku legar2 kat umah pakai bra.. lek jer azie skodeng... tak tekejut ke tgk robocop??? kuakakakkaka..padan muka ko!!! pandai korang buat mcm umah sendiri..goreng karipap sendiri.. heheh.. tq korangggg..tq moon roti ko bawak tu..sodap aku sental.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...