Tuesday, January 31, 2012

kalau Rafiq balik Taiping

Kalau Rafiq balik Taiping besok makanya org yg paling akan windu Rafiq harus la Kakak Yaya ...mau tak nya asek berkepit je ngan Rafiq . Apa apa pun dia la nom 1 tgk Rafiq . Banyak tolong Nani ...amikkan diaper ...amikkan botol susu n even temankan Rafiq dalam playpen . Mama kata kalau ada hari Yaya pegi skola rasa sunyi je . Rafiq pun sowang2 .....kalau Yaya ada ley la dia main ngan Rafiq . Senang sket mama nak gie tandas ke nak gie solat ke ...Yaya ada .


see siap peluk Rafiq n siap tepuk2 peha Rafiq yg bam bam tew ..

kakak mmg sayang betol kat Rafiq ...pendek kata celek je mata dr tido terus cepat2 nak turun bawah nak main ngan Rafiq ...kata Yaya kalau Rafiq tak nampak kakak nanti dia nangis ...ada ada aje kakak nih ....alhamdulillah . Mummy suka tgk Yaya kecik2 dah pandai tunjuk sifat penyanyang ( n sikap cepat cepat nak adik ...saba ek yaya )

tapi satu je Rafiq tak suka ...kakak Yaya suka sangat gentel telinga Rafiq ...pastuh dia suka uli uli pipi Rafiq ...maaf la ek Rafiq , mummy pun tak daya menahan dari menguli pipi Rafiq tew muahahha...sian Rafiq rimas kan harg harg harg . Walaupun Rafiq rimas dia tahan je la sebab pastuh Kakak Yaya akan pujuk balik . Tapi Rafiq nih lagi suka tgk Isk ..pantang Isk gelak dia pun gelak . Mama kata sebab dia nampak Isk cam Jack and the neverland pirate kot .....Si Rafiq nih kemain suka la si Jack nih kalau tgk TV cam paham paham je ...bergegar2 pipi ( ai tambah neh menunjukkan betapa gebunya pipi Rafiq ) punya gelak la dia ....ha mmg tak bergerak la tgk katun tew



Besok maybe Mama dah nak balik Taiping ...n Rafiq pun balik sama ...hu hu sedih la kakak Yaya nanti Rafiq tak der ..n pasti nya umah akan sunyi la ....kalau tak kemain kuat la sora Rafiq jerit .....atehhhhh atttehhhhh hiksssssss

12 comments:

ratna said...

Dah ada sifat ke'kakak'kan yaya ni...i like!

AdaM Hawa : klik!klik!ceritaku! said...

alahai comey nya rafiq.. gebu pipi dia..

wida said...

makin comel si rafiq ni..dah besar

nurul said...

rafiq ni..kecik2 dah encem..yg paling rindu dengan dak rafiq ni nanti ofcos talib & norma..harap norma cepat sembuh..

Huzaina Hashim said...

salam kenal...hensem si rafiq nie yek...mesti sunyi umah Moon nanti..

farmys said...

senangla kalau mcm tu.. mak masak akak leh tengok2 adik..

farmys said...

senangla kalau mcm tu.. mak masak akak leh tengok2 adik..

ana-kirana said...

syokknya tgk yaya ngn rafiq...apalagi moon..yaya dah ready tu nka jaga adik :)

mummycda said...

salam perkenalan...geramnya tengok rafiq..cute sangat2....

mummycda said...

salam perkenalan Moon...geramnya tengok rafiq..comel sangat2...mesti yaya rindu nanti....

syalinda johari said...

sangat comellah yaya and rafiq...

Puan Min Cantek (PMC) said...

suka tengok sifat penyayang yaya....terharu sungguh...sejuk ko mengandungkan yaya moon. ...cepat2 dpt baby...senang nati ko moon sbb yaya akan jaga baby....boleh harapkan yaya jaga baby nati :-)