Wednesday, March 28, 2012

Kalau Mood rajin dtg

kalau rajin n mood ok sekalik suh gie belajar zas zas laju je ....cer time bad mood ...tak der nya ...ha nih tgh ok la nih ...kasik opsyen nak wat apa dulu terus pilih kira kira .
si adik harus la tiru apa abg buat kalau abg study dia pun nak la jugak tulis tulis tp kalau abg memanjat ke dia pun sama naik ..

kemain la mummy kamu cari meja n kerusi suh senang nak belajar sekali nak meniarap jugaks bebudak neh ...( walhal sama je mummy pun sama jugaks masa kecik2 dulu hahahhaha)

2 comments:

me suya said...

hahaha jgn kata budak2 kan..Kita yg dah dewasa ni pun berlagu ikut mood jugak kan.. hehehehe

Anonymous said...

ank kak moon ni comel2 la..