Sunday, March 11, 2012

Selamat sudah

Alhamdulillah ...my brother dah selamat bernikah on Friday n majlis persandingan dia pun selesai semalam ....

Akan balik KL besok ....hu hu nak upload gamba pc kat sini tak der photoshop nak resize gambo hahahahha ( walhal pemalas sebuk nak makan semer makanan yg di rindu hahhahahah )

Norma is still in HUKM . Talib kata keadaan dia stabil

5 comments:

Gucciey Lavender said...

TAHNIAH :D

Anonymous said...

Salam, akak ada terbaca komen seseorang pasal kehebatan daun durian belanda daun tikus keladi.Cubalah moon ikhtiarkan sebagaimana yang disarankan oleh pembaca blog moon dari brunei tu. Insyaallah moon. Masih belum terlambat lagi.

~Izyani~ said...

salam akk. sy dengar psal treatment guna stem cell untuk brain tumour dlm tv haritu. tmpt tu name die fablous di shah alam..maybe akk bole ikhtiarkan :)

~Izyani~ said...

salam akk. sy ada dengar psal treatment guna stem cell utk brain tumour. nama tempat tu fablous di shah alam. kot2 akk bole ikhtiarkan :)

Ms H said...

Salam kak..sebak membaca kisah norma dari blog seseorang lebih2 lagi tengok babynya..Saya baru mendapat kesedaran tentang kesihatan dan bahaya kanser since ayah saya sakit prostat tapi belum sampai tahap kanser..Selepas dengar consultation dari Prof Dr. Azhar Pakar permakanan, saya dan adik2 nekad untuk tolong ayah pulihkan sakitnya..rasanya masih belum terlewat..alhamdulillah saya dapat kesedaran awal..ayah saya sedang mengamalkan minuman B'Young Functional Beverage 100% buah-buahan dan sayuran..Dr. Azhar advise minuman tersebut mengandungi khasiat untuk merencatkan sel kanser supaya tidak merebak..kita semua ade sel-sel kanser tapi tak aktif..pemakanan dan persekitaran kita yg tdk sihat boleh aktifkan sel tu..harap akak sudi lawat blog saya untuk detail info mengenai B'Young Functional Beverage ni..wassalam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...