Thursday, March 22, 2012

potong rambut

hahha nih la 1st time cik yaya potng rambut kat kedai kalau tak masuk saloon mak dia je potong rambut dalam tandas pas potong terus ley mandi manda hahhahaha

Nih masa balik terengganu ari tew ...my sister ajak pegi kedai kawan dia ...so alang semer potong rambut including me maka cik Yaya pun potong sekali hahahha nasib la kamuk ngak nanges atau amuk kat sitew ...

tapi dia keras cam tew la sambil tgk cermin wat macam macam mimik muka ....masa nih my sis yg snap kan gamba ...mummy tgh layan org cuci kepala sampai ngantuk mata ....hahahha

dah siap ...pastuh dah balik sini sebuk cakap Yaya nak rambut panjang cam Rapunzel ...nak panjang apa nya Yaya oooi awak tew dah la tak suka ikat rambut kalau panjang ley bayang kan dah betapa serabainya kamu .....nanti besar sket simpan rammbut panjang kay ....

tak ley tahan hokey nak pegi kedai gunting rambut pun pilih baju ropol2 bagai ....kata pun pwincesss kannnnnnn ...macam macam la kamuk Yaya

2 comments:

Fuhpixel said...

wah.. sweetnye.. hehe

sheila said...

comey je rambut depan yaya... kyra ni haritu abah dia yg bawak gi gunting rambut...dah serupa temenggung jugah jugak aku tengok. puas kepit ngan pin nak kasi nampak comey huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...