Monday, July 23, 2012

1st day puasa

kita org gie Balakong berbuka poser kat umah Talib . Mama Papa n Rafiq ada kat sana . Umi pun balik dr Uitm Pilah utk berbuka sama sama .  So kami semer pun teman kan dia jugaks berbuka poser

Wahhhh mama masak beshhhhhh tapi tak amik gamba pun ekekekkeke . Azan je ai ngan Umi jadi pelayan akakkaakk cedok nasik tuang air ekekkekek

Budak nih bodek papa dia suh suap makan . Good boy ek Rafiq ...papa dia suap dia diam je  ...

Mama ngan papa stay kat balakong jap teman kan Talib . So Talib ley la main main n spend time ngan Rafiq ...tak la sunyi sangat dia duk umah sorang2 .

Katil Allahyarhamah Norma Hospis dah amik dah . So bilik tew dah kosong ...ada pun tilam atas lantai je Talib wat tido . Sian tgk dia ...tp dia ok . So skrg dia mmg kije je ....ye la kan kalau duk umah sensorang tak ke cam terkenang2 kat Allahyarhamah .

Rafiq plak masuk bilik mama ngan papa dia terus dia tgk kat gamba Allahyarhamah Norma kat dinding pastuh kemain lebar dia senyum ....

Nih dia org dah balik Taiping Talib antakan sebab dia pun cuti ...so ley dia duk kat sana ...

Lib kalau dah balik sini jemput la dtg umah kita org berbuka sama sama ya . 

lpas semer dah mkn kita org duk lepak kat meja ....sembang2 . Tetiba mama kata ' tak cukup sorang ' pastuh  terus semer cam diam je ...sambil pandang Talib ...dia ok je ...sambung suap Rafiq makan .  :(

7 comments:

Cik Awin said...

kak moon, kisah talib ngn arwah keluar kat majalah Harmoni keluaran khas aidilfitri..

AbbotCottage said...

Moon...you buat I nangis secara tiba-tiba.....
Fidyahkan Al-Fatihah buat Allahyarhamah Noormawati binti Mohd Rasif, Al-Fatihah..amin.
Sayanggggg Rafiq.

MSO said...

sedih.... namun harus tabah demi Rafiq...

MSO said...

sedihh sgt.... Al fatihah...

MSO said...

sedihh sgt.... Al fatihah...

IbuHanna said...

Moon, ternampak cover majalah Harmoni baru, ada kisah Talib & arwah Norma..baca tajuk pun dh sedih :(

al fatihah buat awah Norma..

IARNIZA BAKHTIAR said...

selalu ikuti blog moon about norma...bru jer tau norma dah xde..al fatihah...anak sy juga kanser, kanser mata...after 5 kimo..then cant cont...further with radioterapi but x sempat wat radioterapi , dia dah pergi bulan jan bru2 ni...mereka semua warriors...berjuang tuk hidup, tanggung sakit perit...sesungguhnya Allah lbh menyayangi mereka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...