Monday, October 12, 2015

Pure by Safiyyah Osman


Pure by Safiyyah Osman ni adalah detox produk yg 100% semulajadi, tanpa pewarna tanpa alkohol dan ianya adalah homemade with love.

Moon dah cuba sendiri Body scrub dan Foot Soak ni. Mmg la best

Susa Detox body scrub ni diperbuat dari gula dan ada wangian yg best macam citrus yg bau macam lemon dan chamomile yg bau ala ala bunga. Since ia ada essential oil dalam tuh, lepas kita sental badan...badan tak kering sebab ia akan lembab n lembut. Scrub ni bagus ya utk buang kulit2 mati...time mandi tuh boleh la sental2 daki2 semua...bau dia sangat sedap rasa cam nak makan je yg citrus tu.

Semua product diatas adalah HOMEMADE dan 100% natural tanpa pewarna dan tanpa sebarang chemical. Pure oil yang digunakan di imported dari UK dan USA.

Harga untuk homemade scrub : Rm25/jar. 200ml.
Postage : Rm7/jar.


 Hari tuh Moon siap scrubkan Yaya sama....lepas tuh tak habis habis dia kejap kejap dtg bagitau...

Mummy cuba rasa kulit Yaya lembut kan....best la Mummy. Besok buat lagi nak tak

Amboiiiiii........scrub nih kena buat sekurang2 nya sekali seminggu. Baru la kulit lembut je utk di belai ehem ehemmmm


Ada 3 jenis scrub yg korang boleh cuba iaitu :

1.Chamomile Me.-sesuai utk orang y susah tidor,stress dan nervous tension.

2.Citrus Honey.-sesuai untuk badan yang banyak parut,jerawat dan badan berbau.

3.Coffee Orange.-sesuai untuk orang yang badan ada selulit,kulit sunburn dan orang yang dalam pantang.


Detox scrub ni akan detox badan kita melalui luaran,dia akan gantikan kandungan magnesium yang dah hilang dalam badan. Lancarkan peredaran darah,berfungsi untuk relaxkan urat dan otot dan menyegarkan badan.

Memang perlu minum banyak air kosong selepas scrub untuk buat badan lepaskan toksik melalui air kencing dan air besar.

 Harga : Rm22/jar. 200ml.
Postage : Rm7/jar.

Ha kalau sesiapa yg slalu lenguh2 kaki tuh boleh la cuba rendam kaki guna Foot Soak ni. Sangat bagus untuk detox kaki yg lenguh lenguh dan sakit. Ia juga membantu utk hilangkan bau busuk pada kaki akibat kerap berpeluh. Ianya 100% natural dan menggunakan detox salt.



 ni bukan macam garam masak kay...rupa hablur garam nih sangat lain n macam kristal. Si Sarah nih bila time mummy nak amik gamba la dia pun sibuk nak main cedok cedok...ni la akibat dia slalu tgk mummy dia cedok garam nih letak dlm baldi. Biasa la Sarah, mummy kan dah tua kaki pun cepat lengoh hahahah.

Semua scrub n foot soak ni tahan 8 bulan hingga setahun n sila la simpan di tempat yg kering hokey.


Detox Infusion Tea from UK

 Sekarang nih ramai org dah sedar tentang kebaikan infusion drink kan. Kadang kita nak rendam nak ptong fruit pun tak sempat...so Infusion tea bag nih adalah substitute yg bagus. Just rendam aje n ready utk di minum


 Moon suka sangat lemon ginger tu dan cranberry.

Harga untuk sekotak Rm23. Ada 20 teabags. 1teabags boleh guna 2x.
Postage Rm6 utk 1-6kotak untuk semenanjung, Sabah Sarawak +Rm4.

Tiada kafien,tiada pewarna dan gula tambahan,100% kosher halal. Premium quality.

Memang sesuai sangat buat Moon yg mmg tak tahan caffeine...plus berkhasiat jugak. So korang minum je takyah letak gula...sebab rasa dia tanpa gula pun dah sedap.


Lemon ginger -- utk kurus badan,kempiskan perut yang buncit dan boost immune sistem serta boost metabolisma. Juga bagus untuk orang yang sering sakit kepala. Bagus untuk orang yang sembelit teruk.

Pomegranate --bagus untuk rendahkan kolestrol,bagus untuk elak nyanyuk,anti aging,boleh turunkan berat badan atau maintain berat badan. Bagus untuk elak cancer payudara dan prostat.

Echinacea & Cranberry
- bagus untuk detox darah. Bagus utk rendahkan kolestrol dalam darah. Sangat sesuai utk orang yang selalu stress,susah tidur dan nervous tension.



 Ada 10 perisa yg korang boleh test

n bila kita detox madan kita, kita kena amik air kosong lebih sikit tau sebab utk singgkirkan segala keladak n benda tak elok dari badan.


 Jom kita mendetoxkan diri . Nak tahu lebih lanjut boleh pergi ke IG Safiyyah tu ya. Moon mmg suka baca benda benda mcm nih plus utk kesihatan ni kan. So far nih adalah detox tea yg paling murah moon jumpa.


More info boleh ke instagram 
@purebysafiyyahosman @purebysafiyyahosman @purebysafiyyahosman
Siapa yang berminat nak order, boleh whatsapp +60192609886 .

3 comments:

Julia Johari said...

Menarik lah produk ni, pakaging pun cantik !

Unknown said...

Mcmane nak order

fadz said...

Saya agent produk purebysafiyyahosman yang aktif. Boleh contact 0165570720 untuk pertanyaan.. COD di ipoh dan pengeposan ke seluruh negara.

FB Page : https://www.facebook.com/nfnaturalbeauty/?ref=page_internal

Instagram : #purebyso.ipoh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...