Friday, August 10, 2012

Iklan sedey

sedey gilerrrrrrrrrr .....



17 comments:

cikeyrah said...

keyrah tengok iklan nie pg tadi meleleh air mata, dah lah mak abah keyrah dah meninggal, lagi la sedih . .

Haris Zuhaina said...

As Salam. Sedy ssgt... Betapa semua kita terlalu memntingkan urusan dunia dan kherja semata2. Tiada langsung ihsan dan iman....

Haris Zuhaina said...

As Salam. Org bukan Islam juga yang menjukkan nya...
Pernah sorang mualah berkata:Nasib baik dia kenal Islam terlebih dahulu, bukan kenal penganut Islam... Ni semua kerana kes kekasaran dan kecurian....

Cik Rongoks said...

ika tak dapat nk tgk lagi..nk tgk on9, line slow sgt T_T

Norasiah Nasir said...

ai pun sedih..siap nangis lagi...

Riana said...

kak,nangis senyap2 kat opis ni..hhuuhu..sedih..

hafiza ayshah said...

sedey.. kak mun mmg suka bg org nanges tau.. :(

Ibu Lala said...

iklan apakah ini. tak nampak punn..

hanieliza said...

memang ersangat sedih la...

SangRatoo said...

dah tengok..sedihh tsk tsk..sampai genang² air mata :( huhuhu~

Julia Kartini said...

mmg sedey sgt....setiap kali tgok mesti nangisnyer....

Abil Fikri Ahmad said...

Saya pun setuju gak, iklan ni memang sedih n hiba la...saya pun nak buat iklan raya sedih cm ni gak nanti...

Eida Milda said...

sedey...nk sambut raya kat kubur..raya ni cukup 100 hari ank meninggal...nak bermanja pun tak sempat..lahir ajer sempat bertahan 5 jam ajer...:((

che'pi said...

tq.... genang pagi pagi ...

bonda_tie said...

mmg sedih sgt. tp letih pulak nak tunggu iklan ni abis. hihi.

syiela said...

sedih.. siap nangis lagi huhuhu

nur said...

iklan by BERNAS... iklan asal dia lagi sedih...

paling sedih tang ayat ::
kami berdua anak yatim, tumpang nak balik kampung