Wednesday, August 15, 2012

Rafiq

utk Auntie2 yg windu kat Rafiq ...nih dia budak tg makin lama makin comey ekekekke ...tew tgh tido tew ....masuk kereta je terus tido ya kamu ....nih mana la papa dia bawak gie jenjalan nih . Talib is at taiping sekarang sebab raya kan dia kena kije ...tak pa LIb nanti kami semer tlg mkn on behalf ....so raya ke 4 nanti jumpa semer kat umah mama kay ...akak ngan abg dah plan baik punya .........so pas kije cepat2 balik .

Rafiq lalink nanti tunggu mummy daddy n abg Isk n Kakak Yaya dtg tau ...........

Thanks alot to customer2 cekak ai ...bayar cekak + duit raya utk Rafiq sekalik . Thanks ya ...moga Allah memurahkan rezeki kalian ...mmg murah rezeki Rafiq nih ....baju raya pun dapat org kirim ....

eiiiiiii lagi tgk lama lama gamba nih lagi naik geram plak kat pipi dia tew .......siap nanti kena uli uli Aidilfitri ngan Mummy . Lib mintak izin dulu ya nak gomoi budak nih akakkaka ...

10 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Salam moon, Talib b baby Rafiq kesayangan all bloggers ni..Saya n Gee ingin mengucapkan Selamat Hari Raya. Moga Allah memberi ganjaran yg baik buat kalian semua..Rafiq, InsyAllah 1 day nanti Uncle will see u..

Miss Moon said...

thanks En Abil ...insyaallah nanti we ols pun akan jumpa u n kak Gee ...

selamat hari raya ...nanti bisikkan kat Kak Gee ada org kim salam ...nama dia Moon ekkekek

Ibu Lala said...

Rafiq memang tomeiii. geram tengok..

Sari Yusa Ibrahim said...

ngelatlah kalau mummy dapat gomol Rafiq.. aunty cemana??

♥ ROS ♥ said...

Wah bam2 rafique.. :)

♥Nurul Honey♥ said...

Tengok Rafiq ja jadi shayunk sangat..

SangRatoo said...

hehehe ala syomelnye dieee...seronok die nanti beraya sakan dgn kak yaya and abg isk die.. :)

syalinda johari said...

comeynya budak rafiq ni..pipi gebu...

hafiza ayshah said...

tgk rafiq rs mcm kesian sgt.. jd ank yg baik ye Rafiq ..

Cik Zura said...

comel sangat ini budakk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...