Thursday, August 12, 2010

Isk Kuaser

Ptg smalam amik dia kat nersery ..then tanya ...cikgu dia

Me :Kak Ina cam na Isk hari nih ...dia ok tak
Cikgu :Ok ...balik tadika tanya dia Isk nak makan tak . Dia kata dia puasa ...pastuh lepas mandi dia tido bangun dlm kol 4 cam tew ...K ina tanya la Isk nak minum tak.. terus dia mintak air hahha n makan terus ...dia kata Isk dah habih puasa
Me :hahhaha ok la tew saya pesan kalau tghari tak larat sangat ley berbuka ...kalau tak kena tunggu 7 30

So kena la kasik pujian kan atas effort dia ...masuk kereta terus ckp ....daddy kena cium Isk tau sebab dia puasa hari nih sampai kol 4 ....terus Isk sengeh2 kat blakang ...muka bangga kay . Terus daddy dia cium n thats make him so happy . Budak2 kan ....pastuh terus nak pau ...jom g kedai beli twisties lama isk tak makan twisties ....see ada makna tew .

Pagi nih tanya dia Isk nak puasa tak . Dia kata misti la nak kuaser semua kawan kuaser ustazah kata semer kena kuaser baru tuhan sayang patuh syaitan tak ada .

6 comments:

ila de cute said...

moon, very cute la... syahmi pun sama ckp puasa tu kuasa.... smlm ckp "syahmi kuasa la ni mummy, tp nak minum kejap...nanti sambung kuasa ye....hehehe:

selamat berpuasa to moon and family :)

:: iManja :: said...

ala comey nyer ....

genny da bomb said...

eh apsal ek..nuqman pun cakap puasa tu kuase..wakakakakkakaa...

Chamizah said...

adeh deh... same mcm Alif, sebut kuaser... srh dia btolkan sebutanm kejap je sebut puasa, pas2 jd kuaser blk.. hehehe..

ayien78 said...

so cute... walaupun pose yang yuk.. tapi still cute.. bila la jay nk kuaser cam isk

Eri-chan said...

bagusnya pose sampai jam 4..
lama2 dia pass la tu..hehehe